اینستاگردی؛

نخستین واکنش زلاتان پس از آسیب دیدگی شدید اش

زلاتان ابراهیموویچ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد که به زودی به میادین برخواهد گشت.

نخستین واکنش زلاتان پس از آسیب دیدگیبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی شیاطین سرخ در دیدار برابر اندرلخت بلژیک با بدشانسی مواجه شد.

او از ناحیه رباط  صلیبی مصدوم شد و کل فصل را از دست داد. درباره آسیب دیدگی زلاتان گمانه زنی های زیادی شنیده می شود و بعضی از دوران فوتبال او سخن به میان می آورند که این را خود او رد کرد.

وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد که به زودی به میادین برخواهد گشت و قصد خداحافظی از مستطیل سبز را ندارد.


زلاتان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 
"اول از همه شما که در این مدت از من حمایت کردید تشکر می کنم. خبر جدیدی وجود ندارد. من آسیب دیده ام و برای مدتی دور از میادین خواهم بود. این چالش مثل دیگر چالش های زندگی ام پشت سر خواهم گذاشت.او درباره احتمال خداحافظی اش از فوتبال گفت‌:  برای زلاتان تسلیم شدن معنایی ندارد. من پیش از این با یک ساق هم بازی کرده ام و الان هم چنین توانایی را دارم. قوی تر از قبل باز خواهم گشت. تنها خود من هستم که تصمیم می گیرم چه زمانی باید از فوتبال خداحافظی کنم. به زودی شما را می بینم.زلاتان تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما عملکرد خوب او باعث شده تا سران یونایتد و سرمربی این تیم علاقه زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشند."

نخستین واکنش زلاتان پس از آسیب دیدگی

گفتنی است؛ زلاتان ابراهیمویچ بازیکن سوئدی تیم پاری سن ژرمن یکی از مهاجم خوب این تیم در لیگ فرانسه است. وی سابقه بازی در تیم های بارسلونا، آث میلان، یوونتوس و اینترمیلان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار