همدان؛

انتصاب رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در همدان

محمود الفت به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم، کاندیدای رسمی حزب مؤتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.

انتصاب رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ الفت حمایت حزب مؤتلفه را از این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام و تصریح کرد: دی‌ماه سال گذشته حزب مؤتلفه اسلامی حمایت خود را از سیدمصطفی میرسلیم اعلام کرد و هم‌اکنون نیز تا پایان مناظره خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم مستقل بودن خود را اعلام کرد، ادامه داد: اصولگرایان در اعلام کاندیدای موردنظر خود، کاندیدای اعلامی مؤتلفه را حذف کردند و ما به عنوان یک حزب طبیعی است که کاندیدای موردنظر را حمایت کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان در ادامه سخنانش گفت: عمده‌ترین چالش ما در داخل و خارج مباحث اقتصادی است که باید آن را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در این راه با مشکلاتی از قبیل اشتغال، تورم، حجم نقدینگی، معیشت مردم و بیکاری مواجهیم به طوریکه شرکت در انتخابات حماسه سیاسی است که به حماسه اقتصادی منجر می‌شود و تهدیدات را از سر ایران برمی‌دارد.

الفت تأکید کرد: به دنبال شرکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و آنچه برای ما بیش از در رأس قرار گرفتن اهمیت دارد، حضور مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند هم در داخل و هم در خارج از کشور تأثیرگذار باشد بنابراین باید کاری کنیم شور و شوق انتخابات در بین مردم ایجاد شود تا در صحنه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه شایسته‌سالاری ملاک انتخاب هیئت دولت میرسلیم خواهد بود، عنوان کرد: میرسلیم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با شعار «دولت راستی و درستی» وارد عرصه انتخابات شده و برای همه امور کشور برنامه‌ای منسجم در نظر گرفته است به طوریکه 15 سال قبل کارگروه‌هایی تشکیل داده و موفق شده تا بانک اطلاعاتی جامعی از مدیران تهیه کند.

الفت با بیان اینکه این دولت میرسلیم «دولت کار و خدمت» خواهد بود، اظهار کرد: حمایت از مستضعفان، داشتن استقلال، اعتقاد به خودکفایی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، عدالت‌خواهی، امیدآفرینی در جامعه و مبارزه با فقر و فساد از جمله مواردی است که این کاندیدا در اولویت کاری خود قرار خواهد داد و این دولت از هیچ کوششی برای توسعه کشور فروگذار نیست.

وی با تأکید بر اینکه قرار نیست رقیب اصولگرایان باشیم، گفت: فصل مشترک ما با جمنا فصل‌الخطاب بودن روحانیت است و همه بر این باور هستیم که فردی که در کاخ سعدآباد می‌نشیند، هرگز نخواهد توانست حرف محرومان را بفهمد و بر حسب تکلیف عمل کند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.