گیلان؛

برگزاری طرح برپا در گیلان

همزمان با هفته معلم دومین دوره طرح سراسری برپا در راستای تکریم معلمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با بیان اینکه این طرح با شعار تمام قد برای معلم، برپا...! اجرا می شود گفت: هدف از برگزاری طرح برپا ترویج سبک زندگی اسلامی، ادای حقوق و تکریم مقام و جایگاه معلم بین دانش آموزان و ارتقاء مهارت در دانش آموزان دختر است.

یاسر تقوی افزود: فعالسازی گروه های سرود دانش آموزی در دو سطح مدرسه ای و قرارگاهی در مقاطع دوره اول و دوره دوم متوسطه همزمان با هفته معلم از برنامه های این طرح سراسری است.

وی با بیان اینکه طرح برپا بر کار گروهی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان در برگزاری مراسم روز معلم تاکید دارد اظهار داشت: استفاده از مهارتهای هنری و دستی دانش آموزان در تولید هدیه روز معلم، تلاش برای آشنایی با حقوق معلم و شاگرد، فضاسازی کلاس ها و راه روهای مدرسه، تزیین میز معلم و استقبال صمیمانه از معلمان هنگام ورود به کلاس به عنوان دیگر برنامه های این طرح در هفته معلم به اجرا در خواهد آمد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان اعلام کرد: از ویژگی های مهم این دوره از طرح سراسری برپا، برگزاری مسابقات در دو بخش مهارت افزایی و اجرای گروه های سرود دانش آموزی با موضوع روز معلم است.

تقوی تصریح کرد: دانش آموزان انجمن های اسلامی می توانند برای شرکت در مسابقه طرح سراسری برپا آثار تولیدی خود را از قبیل اینفوگرافیک، کلیپ، پوسترهای مفهومی و آثار ادبی (شعر، دلنوشته و خاطرات) با موضوعاتی متناسب با شأن والای معلم تا تاریخ 25 اردیبهشت 96 به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ها ارسال کنند.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.