وقتی نیروی جاذبه وجود ندارد+ فیلم

نیروی جاذبه یکی از چهار نیروی اصلی است که موجب می شود اجسام به سمت زمین جذب شوند، اما تصور کنید اگر این نیرو نبود چه اتفاقی می افتاد؟

وقتی نیروی جاذبه وجود ندارد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصور کنید اگر نیروی گرانشی زمین یا همان جاذبه وجود نداشت چه اتفاقی می افتاد؟ جاذبه ای که نیرو به اجسام وارد نمی کند بلکه یک نیرو از بی نهایت نیروی وارد شده به جسم را از بین می برد و همین امر باعث می شود اجسام به سمت زمین جذب شوند.

حال تصور کنید این نیروی جاذبه وجود نداشت، اجسام دیگر سنگینی نداشته و در فضای معلق بودند، آب دریاها در جای خود نمی ماندند و در فضای پخش می شدند! شاید ابرها هم معلق می ماندند و آب هایی که در اثر تبخیر خورشید بالا می رفت دیگر باز نمی گشت!

همانطور که می دانید در فضا این نیروی جاذبه وجود ندارد و فضانوردان از نبود آن گاه برای سرگرمی استفاده می کنند و حرکات خلاقانه انجام می دهند. در ادامه فیلمی از حواشی نبود نیروی جاذبه در فضاپیماها ببینید.

دانلود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۰:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جاذبه زمین وجود ندارد و نیوتن هم یک دروغگو بود. علت آنچه شما جاذبه می نامید این است که اجسام چگال تر پایین از اجسام کم چگال قرار می گیرند و گرنه چرا بادکنک هلیوم به سمت بالا می رود؟
Iran (Islamic Republic of)
Führer
۰۱:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
خمیدگی فضا زمان یه حقه بود
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۸:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
هر کاری که انجام می دهید برای شما عادت می شود و در عالم روح یا خواب نیز انجام می دهید
مثال شما عادت به وزن و راه رفتن دارید در عالم روح یا خواب وزن دارید ولی اگر این مساله را بدانید می شود آنقدر سبک شد که از زمین بلند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
جااااان ؟؟؟!!!