اصفهان؛

دستگیری سارقان منازل خمينی شهر با 2 ميليارد طلا و جواهر

اعضای باندی كه در شهرستان خمينی شهر اقدام به سرقت از منازل مي كردند دستگير و به سرقت دو ميليارد اموال مسروقه شامل طلاو جواهرات و وجوه نقد اعتراف كردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد" فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در تشريح اين خبر  گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ، دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت ها در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينكه ماموران واحد گشت يكي از كلانتري هاي اين فرماندهي حين گشت زني در حوزه خود به يك دستگاه خودروي پرايد كه با دو نفر سرنشين در مقابل منزلي پارك شده بود مشكوك و قصد بررسي آن را داشتند كه سرنشينان خودرو به محض مشاهده مأموران از صحنه متواري شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: بلافاصله مأموران به تعقيب خودرو پرداخته و موفق شدند آن را متوقف کنند كه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد ،خودروي مذكور سرقتي است.

سرهنگ جعفري نژاد تصريح کرد: دربررسي هاي اوليه از متهمان مشخص شد همدست آنها در يكي از منازل در حال سرقت است كه با اعترافات آنان نفر سوم نيز حين سرقت در منزل يكي از شهروندان شناسایي و دستگير شد.

وي عنوان داشت: متهمان در تحقيقات صورت گرفته به سرقت دوميليارد ريال اموال منازل شهروندان شامل طلا وجواهر و وجوه نقد اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر خاطر نشان كرد: در اين رابطه مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شد و تمامي محل هاي مورد سرقت شده و مالباختگان اين سرقت ها شناسايي و پس از تنظيم شكايات ، متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ "جعفري نژاد" گفت: به منظور جلوگيري از سرقت منزل، ، به شهروندان توصيه مي كنيم از نگهداري وجوه نقد زياد، اشياء قيمتي و اسناد و مدارک در منزل و محل هايي كه سارقان به سهولت به آنها دسترسي پيدا مي كنند خودداري کرده و حتي المقدور در صورت نگهداري اين اشياء‌ در منزل از گاوصندوق هايي كه از استحكام لازم برخوردار است، استفاده کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.