«زیر آسمان شهر 4» ساخته می‌شود/ اعترافات و طنازی‌های مهران غفوریان در دورهمی + فیلم

مهران غفوریان کمدین، مهمان شب گذشته دورهمی بود.

«زیر آسمان شهر 4» ساخته می‌شود/ اعترافات و طنازی‌های مهران غفوریان در دورهمی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موضوع دورهمی شب گذشته در ارتباط با ظرفیت و جنبه داشتن یا نداشتن انسان ها بود. پس از اجرای استندآپ مهران مدیری و نمایش هایی درباره همین موضوع، مجری مهمان خود را اینگونه توصیف کرد:« مهمان داریم، چه مهمانی مثل قنده. مهران غفوریان».
 
غفوریان نیز در این برنامه با پاسخ های شیرین خود، به شیرینی و جذابیت دورهمی افزود. او بعد از سلام و احوالپرسی و تبریک عید در مورد پدر خود گفت: او ناخدای نیروی دریایی بود، علاقه به ساز زدن و نقاشی داشت و همیشه حافظ می خواند. 28 ساله بودم که او را از دست دادم.
 
این بازیگر کمدی نحوه بازیگر شدن خود را اینگونه تعریف کرد:
 
سال چهارم هنرستان بودم که برای برنامه ای به نام 39 به کارگردانی داریوش کاردان تست دادم. بیژن بنفشه خواه از کسانی بود که تست می گرفت و من را قبول کرد. در دانشگاه نقاشی خواندم ولی همه فکر می کردند من بازیگری می خوانم.
 
غفوریان در میان پرسش و پاسخ ها طنازی را فراموش نمی کرد و برنامه شادی را برای بینندگان دورهمی فراهم آورد.
 
او در پاسخ به این سوال که اگر خلبان بودی چه می شد، گفت: « چون ترسو هستم، دوست داشتم فقط قبل از بلند شدن هواپیما خلبان باشم! اگر احساس می کنید سر هواپیما به سمت پایین است، به خاطر وزن من است!»
 
مدیری پرسید:از چه چیزی می ترسی؟ غفوریان پاسخ داد: از ارتفاع، سوسک در هر اتفاعی و از پروانه هم می ترسم.
 
مهران غفوریان در رابطه با شهرت بیان کرد: شهرت را دوست دارم ولی هیچ وقت از شهرت سوءاستفاده نکرده و خودم را گم نکردم.
 
او اعتراف کرد که به همراه بیژن بنفشه خواه و حسین رفیعی برای امضا گرفتن مسیری را پیاده روی می کردند! و این مساله برایش در آن زمان جذاب تر از اکنون بود.
 
این بازیگر در رابطه با تنها فیلم جدی خود گفت: یک فیلم جدی با کارگردانی عبدالرضا کاهانی بازی کردم که خیلی متفاوت بود و دوست داشتم. فضای فیلم هایش خیلی رئال است و تمرین هایی به من داد که تغییر کنم.
 
غفوریان در مورد همکاری اش با مهران مدیری گفت: همکاری اول ما در برنامه 77 بود و از بین کارهای مشترک، در «شوخی کردم» قسمتی که بازجویی می شدم و همچنین نقش بهروز عشقی «در حاشیه» را خیلی دوست داشتم.
 
او خاطره ای جالب از صحبت کردن به زبان انگلیسی در برزیل با زبان طنز ویژه خود بیان کرد و گفت: در رستوران بعد از اتمام غذا برای درخواست صورت‌حساب به صندوق رفتم و با زبان انگلیسی توضیح دادم که صورت‌حساب را بیاورند ولی بعد از مدتی دوباره همان سفارش های قبلی مان را سرمیز آوردند!
 
غفوریان با اشاره به اینکه دو سال و چهار ماه است که ازدواج کرده، گفت: تصمیم داریم امسال بچه دار شویم. خیلی اهل اینکه بچه را در ناز و نعمت بزرگ کنیم، نیستم. اتفاقا دوست دارم به دست آوردن هرچیزی برایش جذاب شود. مثل خودم که از 17 سالگی کار کردم و هرچیزی که با پول کارم می خریدم، برایم جذاب بود.
 
مدیری پرسید: درست است که تصمیم داری زیر آسمان شهر 4 را بسازی؟ بله . شخصیت های این سریال آنهایی که قبلا بودند و در قید حیات هستند، حمید لولایی، یوسف تیموری، ملکه رنجبر و خودم در آن نقش داریم و احتمالا سریال 90 قسمتی باشد.
 
او از پدر مرحومش به عنوان تاثیرگذار ترین انسان زندگی اش نام برد و درباره او گفت: امکان نداشت چیزی را از من بخواهد و مقاومت کنم. زمان هایی که سرم خیلی شلوغ بود، برایم نامه می نوشت و به شدت نامه هایش تاثیرگذار بود و گاهی خیلی خجالت می کشیدم.
 
او به شوخی گفت: «دوران مدرسه وقتی به پدرم زنگ می زدند که به مدرسه بیاید، قبل از اینکه بداند موضوع چیست، اول من را کچل می کرد و بعد با هم می رفتیم مدرسه!»
 
البته من درسخوان نبودم و اول دبیرستان را سه سال خواندم.
 
غفوریان به عنوان درد دل در برنامه گفت: زندگی هنرمندان و بازیگران هم مثل همه خرج و هزینه دارد. خوش حسابی را دوست دارم و این مدل هایی که به تازگی پیش آمده که اول پول می گیرم، بعد می آیم را دوست ندارم: چون مدل ایرانی نیست. ان شاء الله همیشه حساب و کتاب همه درست بشود. البته نشده که تا به حال پول من را نداده باشند.
 
این بازیگر در ادامه از ارادتش نسبت به مهران مدیری صحبت کرد و گفت: وقتی با او کار می کنم آرامش عجیبی دارم و صدای مدیری هیچ وقت بالا نرفته است.
 
مدیری پرسید: آیا احساس خوشبختی می کنی؟ غفوریان پاسخ داد: نسبی رو به بالا.
 
مدیری: به موزه دورهمی ما...
 
غفوریان: خوش آمدید!
 
با این شوخی، مهران غفوریان یک جلد شاهنامه را که هدیه کیومرث ملک مطیعی به او بود ، به موزه دورهمی هدیه داد.
 
 
گزارش از فریده قهرمانی
 
 
لینک دانلود
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۰۰:۲۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
بهترین نسخه ی این مجموعه یکش بود . دو و سه در،حد عالی نبودند!منتزر 4 هستم.
Iran (Islamic Republic of)
آناهیتا
۱۹:۳۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
واااای آخجوووون زیر آسمان شهر جدید ساخته بشه چه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
اخی یادش بخیر اکه دوباره زیراسمان چهارساخته بشه تمام خاطراتمون زنده میشه با این برنامه جای مرحوم کیومرث ملکی خالیه خدا بیامرزتش امیدوارم این مجموعه ازگذشته قشنگترباشه موفق باشین
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
افرین
افرین
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۲:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای مدیری را بخاطر این دوست دارم چون به هیچ قوم وزبانی تعصب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۲۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
مثل همیشه عالی بود آقای مدیری، دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
دورهمی برنامه جالبی ایت.
آخرین اخبار