کرمانشاه؛

در سال گذشته 75 درصد از مشکل استخدام مربیان حق التدریس این سازمان حل شده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در سال گذشته 75 درصد از مشکل استخدام مربیان حق التدریس این سازمان حل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدامین سازگارنژاد به آمار بالای بیکاری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سازمان فنی و حرفه ای استان باید نیاز بازار و حوزه صنعت به آموزش و مهارت را بخوبی شناسایی کند و آموزش و مهارت افراد جویای کار را بر مبنای نیاز بازار و صنعت فراهم کند.

  وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای باید با حوزه صنعت و بازار گره بخورد گفت: صعنت و آموزش اگر جداگانه عمل کنند به طور قطع هر دو شکست خواهند خورد چون صعنت برای پیشرفت به نیرو آموزش دیده نیاز دارد و نظام آموزشی نیز برای ادامه حیات و اثربخشی کار خود به صنعت و بازار کار نیازمند است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه دنیای امروز دنیای اپلیکیشن و خدمات الکترونیکی است گفت: در سال 95 سازمان فنی و حرفه ای رتبه اول خدمات دولت الکترونیکی از سوی دولت را کسب کرد.
وی به راه اندازی سامانه شمیم برای ثبت و ارائه تولید محتوای مربیان صاحب سبک و روش اشاره کرد و افزود: امروز ثروت در تولید محتواست این سامانه نیز برای کسانی که می توانند یک محتوا تولید کنند راه اندازی شده است.
به گفته سازگارنژاد سازمان فنی و حرفه ای در زمینه آی تی و 'ای سی تی' از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که می تواند زمینه برای فعالیت خدمات الکترونیکی و خلاقیت افراد را فراهم کند.
  رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
ایجاد اشتغال و تولید و کاهش بیکاری را از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و دولت دانست و از تمام کارکنان این سازمان خواست در راستای ایجاد مهارت شغل، تمام همت و تلاش خود را انجام دهند که اعتبار سازمان فنی و حرفه ای به ایجاد شغل است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار