هافبک دفاعی استقلال در تور پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جذب هافبک دفاعی تیم رقیب شده است.

هافبک دفاعی استقلال در تور پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر فوتبال هنوز به پایان نرسیده اما تنور شایعات نقل و انتقالاتی داغ است. سرخپوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات فعالیت گسترده ای دارند و به گفته معاون اقتصادی باشگاه، پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده است. 

شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و سعید آقایی بازیکنانی هستند که با سرخپوشان پایتخت به توافق نهایی رسیدند و بعد از پایان فصل قراردادشان را با قرمز پوشان تمدید می کنند. 

کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است و وی سودای حضور در اروپا را در سر می پروراند. تمدید نکردن کامیابی نیا با پرسپولیس به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است. براین اساس سرمربی پرسپولیس، فرشید باقری را به عنوان جایگزین کامیابی نیا در نظر گرفته است تا اگر باشگاه با کامیابی نیا برای فصل بعد به توافق نرسید در آن صورت باقری را جذب کند. 

به هر حال برانکو به باشگاه پرسپولیس بیان کرده که هر چه زودتر مقدمات حضور فرشید باقری در تیم فراهم کند تا خط هافبک پرسپولیس برای فصل بعد با حضور این بازیکن تقویت شود. 

منصوریان سرمربی استقلال کمتر به فرشید باقری بازی می دهد و وی با حضور نورافکن و بازگشت روزبه چشمی جایی در ترکیب اصلی استقلال ندارد. براین اساس این بازیکن تا پایان فصل صبر می کند تا رضایت نامه اش را از استقلال بگیرد و راهی پرسپولیس شود. 

البته به نظر نمی رسد که منصوریان اجازه انتقال فرشید باقری را به پرسپولیس بدهد. 

با این اوصاف باید دید سرنوشت فرشید باقری برای فصل بعد به کجا می رسد؟!



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۳:۰۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
عاشق پرسپولیسم
Iran (Islamic Republic of)
کبیر سرحدی
۱۲:۰۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
پرسپولیس عزیزه
آخرین اخبار