یاسوج؛

رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات مطلوب

رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات مطلوب است که این مهم در حوزه شهری چشم انداز روشنی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه یاسوج در دیدار با شهردار این شهر با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات مطلوب است گفت: امروز یاسوج به کارگاه سازندگی تبدیل شده و خدماتی که در حوزه عمران شهری ارائه می‌شود، تحسین برانگیز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: افرادی در مجموعه شهری به مردم خدمت می‌کنند که اجر و پاداش مضاعفی دارند.

حجت الاسلام حسینی افزود: تبعیض بزرگترین خیانت به مملکت است وکسانیکه در راه خدمت به شهروندان کار شکنی می کنند به عذاب‌‌ شدیدی گرفتار می شوند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در مقابل تبعیض ها و درخواست نامعقول ایستادگی کرده و این امر سبب موفقیت بیشتری در این عرصه شده است.

شهرداری یاسوج نیز گفت: چهار بوستان این شهر به اسکان موقت مسافران و گردشگران اختصاص یافته است و با اختصاص این بوستان ها، برای اقامت موقت همه مسافران و گردشگران آماده شد .

جاوید با بیان اینکه نهضت آسفالت معابر شهری در حال تکمیل شدن است افزود: آسفالت معابرخاکی هسته مرکزی شهر یاسوج از سه سال گذشته زیر پوشش طرح نهضت آسفالت قرار گرفته و اکنون آسفالت مناطق الحاقی و حاشیه ای شهر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: زیرسازی، همسان سازی و نوسازی معابر اصلی شهر در دستور کار قرار گرفته و با بهترین مصالح و کیفیت در حال انجام است.

شهردار یاسوج گفت: بدهی شهرداری در سه سال گذشته 350 میلیارد ریال بوده که اکنون این بدهی به همت مدیران شهرداری پرداخت شده است.

وی افزود: راه اندازی طرح برون سپاری خدمات شهرداری، همسان سازی عوارض دریافتی از شهروندان، زیر سازی و نوسازی خیابان جمهوری از خدمات مهم شهرداری در این مدت بوده است.


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار