به دنبال مطرح شدن عدم همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال؛

خیرآبادی: با هیچ رسانه ای مصاحبه نکردم/ نمیدانم مصاحبه های تخیلی چه سودی دارد؟

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان گفت: صحبت های مطرح شده در رسانه ها نقل و قول های خودشان است وگرنه من با هیچ کسی مصاحبه نکردم.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: در چند رو گذشته مطلع شدم برخی ها اعلام کردند که سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال را نپذیرفتم؛ واقعاً نمی دانم مطرح کردن این دسته از مسائل چه سودی برای آنها دارد اما آیا درست است که از قول کسی مصاحبه تنظیم و منتشر شود. 

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته برخی از دوستان خبرنگار با من تماس گرفتند اما به آنها توضیح دادم مورد خاصی نیست و فعلاً قصد هیچگونه صحبتی را ندارم، حتی این جمله را هم گفتم که اگر نیاز باشد حتماً در آینده به صورت رسمی مصاحبه خواهم کرد اما متاسفانه برخی از دوستان کم لطفی کردند و نقل و قول هایی را منتشر کردند که از آن بی اطلاع هستم. 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن درباره این که هم اکنون مشغول به چه فعالیتی است گفت: در حال حاضر در شهر خودم سنندج در خدمت خردسالان، نوجوانان و جوانان کشتی دوست هستم و اندک تجربه ای را که دارم با افتخار به این عزیزان انتقال می دهم. 

خیرآبادی خاطرنشان کرد: من عاشق خدمت به کشتی و کشتی گیران کشورم هستم و خود را مدیون این رشته می دانم، شما شک نداشته باشید جمشید خیرآبادی هر کجای ایران به وجودش نیاز باشد با هم توان حاضر خواهد شد و به همین دلیل نیز احساس می کنم در حال حاضر آموزش به کشتی گیران پایه بهترین و مفیدترین کاری است که می توانم برای ورزش اول ایران انجام دهم و در این راه نیز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهم کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار