اعلام رده بندی برترین مربیان باشگاهی ایران و جهان؛

برانکو اول شد، منصوریان دوم/ قلعه‌نویی به رده سوم سقوط کرد

جدیدترین رنکینگ مربیان باشگاهی فوتبال جهان اعلام شد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین رنکینگ مربیان فوتبال جهان، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید با 16830 امتیاز در رده نخست قرار گرفت. لوییز انریکه سرمربی بارسلونا با 13928 امتیاز در رده دوم جای دارد و دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید با 13722 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

همچنین در این رده بندی، برانکو ایوانکویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس پاداش قهرمانی مقتدرانه با پرسپولیس را گرفت و با پشت سر گذاشتن امیر قلعه نویی در صدر جدول مربیان باشگاهی فوتبال ایران قرار گرفته است. 

علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال نیز با صعودی یک پله ای به رده دوم مربیان فوتبال ایران صعود کرده است، نکته جالب این رده بندی سقوط امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی است و به نظر می رسد او بیش از هر چیز تاوان عدم حضور تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را می دهد.

رتبه و امتیاز مربیان باشگاهی فوتبال ایران در رنکینگ جهانی به شرح زیر است:

224- برانکو ایوانکوویچ    2591 امتیاز

228-علیرضا منصوریان   2563 امتیاز

245-امیر قلعه نویی     2402 امتیاز





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلقار
۰۰:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ایلقار
۰۰:۵۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
اولا رنگینگ تیمهاوبازیکنان ومربیان بسته به رتبه قاره ای و کشوری داره"

دوما رتبه برانکو و منصوریان هرگز رتبه واقعی اونها نیستش؛ بلکه رتبه ایست که با ناداوریهای کمیته داوران و فدارسیون قوتبال در برنامه ریزیها و تصمیمات فوتبالی داشته و از همه مهم مخفی کردن پرونده تراختور مربوط به نامه فیفاست...


ما بهتر میدانیم رتبه اول ایران وآسیا تراختور است و بهترین مربی هم فلعه نوعی ؛مربی تراختور است وبهترین بازیکنان آسیا بازیکنان تراختوره و آجرلو بزرگترین و شریفترین مدیر و مدبر جهان است.
درود بر آجرلو" سلام بر قلعه نوعی
یاشاسین تراختور" یاشاسین فوتبالیستهای تراختوری
%%%%یاشاسین آذربایجان%%%%%%
آخرین اخبار