در دیدار فرستاده ویژه دولت سنگاپور؛

بازار 80 میلیونی و ارتباط با همسایگان از مزیت‌های تجارت با ایران است

معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امورخارجه گفت: بازار هشتاد میلیونی ایران و نیز ارتباط مستقیم با سایر همسایگان از جمله مزیت های تجارت با ایران است.

بازار 80 میلیونی و ارتباط با همسایگان از مزیت‌های تجارت با ایران است
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم رحیم پور در دیدار زین العابدین رشید نماینده ویژه دولت سنگاپور که در محل وزارت امور خارجه انجام شد با بیان اینکه دستاوردهای عظیم برجام در گشایش دروازه‌های ایران به روی سایر کشورهای جهان موثر بوده است، گفت: بازار هشتاد میلیونی ایران و نیز ارتباط مستقیم با سایر همسایگان از جمله مزیت های تجارت با ایران است.
 
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در دو کشور ایران و سنگاپور خواستار اهتمام دولت سنگاپور در رفع موانع بانکی وتشویق و حمایت تجار و بازرگانان سنگاپوری برای مشارکت و سرمایه گذاری درطرحهای بزرگ کشورمان شد.
 
در این دیدار زین العابدین رشید، که در راس هیاتی متشکل از ٢٧ تن از نمایندگان رسانه های معتبر سنگاپور در ایران بسر می برد، با اشاره به تلاش برخی دولتها و رسانه های بیگانه در ناامن جلوه دادن ایران برداشت خود و همراهان از حضور سه روزه درتهران را کاملا برخلاف القائات رسانه ها دانست و از امنیت حاکم بر جامعه ایران و روحیه شاداب، مهمان نوازی مردم ستایش کرده و از تاریخ فرهنگی و تمدنی کشورمان را تمجید کرد.
 
وی به سفرهای پرشمار هیات‌های اقتصادی و سیاسی کشورش در دو سال گذشته اشاره و بر اراده دولت متبوعش بر گسترش و تعمیق روابط در همه زمینه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار