زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در "بی ام و"

بی‌ام‌و قصد دارد در آینده‎ای نه‌چندان دور، یک ابرخودرو با جدیدترین تکنولوژی روانه بازار کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شایعات در مورد ساخت ابرخودرو توسط بخش M بی‌ام‌و در چند سال اخیر بسیار شدت گرفته است؛ ولی هیچ نشانه‎ای از تحقق این شایعات وجود ندارد. به‌طور قطع طرفداران بی‌ام‌و امید خود را هیچ‌گاه از دست نمی‎دهند و ظاهراً این خودروساز آلمانی هم قصد ندارد تسلیم شود.

زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در بخش M بی ام و

 نماینده فروش و بازاریابی بخش M در مصاحبه‎ای با سایت خبری Drive، از وجود تصمیمات داخل سازمانی مبنی بر ساخت یک ابرخودروی قدرتمند خبر داده است. پیتر کوینتوس اظهار کرده است که هیچ عجله‎ای برای ساخت این ابرخودرو وجود ندارد و اولویت بخش M، تمرکز بر مسائل دیگری است. هرچند برنامه‌ریزی عجولانه‎ای در کار نیست؛ ولی تولید ابرخودرویی که از فناوری هیبریدی بهره می‏‎برد قطعی است.

زمزمه‎های ابرخودروی هیبریدی در بخش M بی ام و

کوینتوس می‌گوید: شرکت بی‌ام‌و تعدادی طرح مفهومی برای این ابرخودرو در نظر دارد و نمای ظاهری آن تقریباً نهایی شده است. در همین حین، ما مأموریت داریم تنوع محصولات سری M را افزایش دهیم و بر خودروی دوستدار طبیعت i8، تمرکز کنیم.
 به گفته کوینتوس، بحث‎های زیادی در مورد آینده خودروی‎های برقی پلاگین اسپرت در شرکت بی‌ام‌و صورت گرفته و خودروی i8 Spyder نمونه موفق تصمیمات این خودروساز آلمانی است که به‌زودی عرضه می‎‏شود.

در حالی که بی ام و، ما را همچنان منتظر نگه می‎دارد، شرکت مرسدس بنز AMG در حال توسعه یک ابرخودروی جدید است که تکنولوژی ساخت آن غالباً از روی خودروهای فرمول یک اقتباس شده است.

منبع: زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.