تصاویری از کودکی سیاستمداران

دیدن تصاویری از کودکی افرادی که در دوران معاصر تأثیر زیادی در اتفاقات سیاسی جهان داشته‌اند خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه انسان‌ها دوران کودکی را پشت سر گذاشته‌اند؛ چه سیاستمدار باشند یا هنرمند و یا مردم عادی. برخی از آنها که اکنون یه چهره‌های سرشناسی در عرصه سیاست تبدیل شده‌اند شاید هیچگاه در کودکی به این فکر نمی‌کردند که روزی چنین جایگاهی داشته باشند و شاید از همان روزها دغدغه آن را در ذهن می‌پروراندند. برخی به جایگاهی رسیدند که تنها لقب دیکتاتور شایسته‌شان بود و برخی هدفی جز مقابله با ظلم نداشتند و ندارند. تصاویر زیر مربوط به چند چهره شناخته‌شده سیاسی است؛ برخی هنوز هستند و به بازی‌های پیچیده دنیای سیاست می‌پردازند و برخی از این دنیا رخت بربسته‌اند و از آنها جز خاطره‌ای باقی نمانده است.
 
تصاویری از کودکی سیاستمداران 
 
  بشار اسد در ۱۱ سپتامبر ۱۹۶۵ میلادی متولد شد. پدرش حافظ اسد، رئیس جمهور پیشین سوریه بود. وی سومین فرزند حافظ و رئیس جمهور فعلی کشور سوریه است. بشار اسد در رشته چشم پزشکی در دمشق و لندن تحصیل کرده‌است.
 
تصاویری از کودکی سیاستمداران 
 
 صدام حسین، در ۲۸ آوریل ۱۹۳۷ متولد شد.  او به عنوان یکی از اعضای اصلی حزب بعث عراق، حکومتی مستبد در این کشور تشکیل داد. سیاست‌های توسعه‌طلبانه او به جنگ هشت ساله ایران و عراق منجر شد. صدام حسین در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۶ پس از حمله آمریکا به عراق به دار آویخته شد
 
تصاویری از کودکی سیاستمداران 
 
 آدولف هيتلر در 20 آوريل 1889 در مرز آلمان و اتريش متولد شد. پدرش كارمندی عادی بود. وی از سال 1933 تا  سال 1945 رهبر سياسی و نظامی آلمان بود. او جنگ جهانی دوم را به راه انداخت و مسئول مرگ ميليون ها انسان است. هيتلر در 30 آوريل 1945 در برلين پايتخت آلمان به زندگی خود پایان داد.
 
تصاویری از کودکی سیاستمداران 
 
کیم جونگ اون در ۸ ژانویه ۱۹۸۳ متولد شد. وی در حال حاضر رهبر کره شمالی است. او در زمانِ به قدرت رسیدن با ۲۸ سال سن، جوان‌ترین رئیس جمهور جهان بود. او ساعاتی پس از مرگ پدرش در سال 2011 به عنوان رهبر کره شمالی معرفی شد. پدرش کیم جونگ ایل، پیش از او رهبر این کشور بود.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
عامل جنگ یهودیان بودند
آخرین اخبار