رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه؛

حوزه و دانشگاه دو بال فرهنگی جامعه هستند

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: حوزه و دانشگاه دو بال فرهنگی جامعه هستند و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، می‌توان وحدت حوزه و دانشگاه را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛یعقوب پورارسد عصر امروز در همایش تجلیل از ۷۰ سال خدمات قرآنی آیت‌الله سید علی قریشی که عصر امروز در سالن امام علی (ع) در ارومیه برگزار شد، افزود: پیش از این همایش شهدای غواص در ارومیه با هدف شناساندن شهدا به نسل جوان را برگزار کردیم که مورد استقبال هم قرار گرفت به طوری که امروز نیز همایش نکوداشت مقام و جایگاه آیت‌الله سید علی اکبر قریشی را برگزار می‌کنیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت:با توجه به اهمیت مسئله فرهنگ در جامعه و تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های مناسب فرهنگی در دانشگاهها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های فرهنگی، اسلامی و انقلابی را در الویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد:دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در راستای تلاش برای اسلامی کردن دانشگاهها، تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه و همچنین ارج نهادن به فعالیت چندین ساله آیت الله قریشی به عنوان مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه اقدام به برگزاری مراسم، تجلیل و تکریم از ۷۰ سال مجاهدت و خدمت قرآنی این عالم ربانی نموده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت:برگزاری مراسم تقدیر از آیت الله قریشی در واقع تقدیر از شخصیت‌های دینی، تکریم علم، مقام تقوا، تحقیق و تالیف و ارزش نهادن به مجاهدت‌های علمی و معنوی است که باعث تشویق جوانان برای حضور در سنگر‌های علم و معنویت شده است و مسیر جامعه را به سوی اندیشه ورزی و تلاش‌های علمی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.