جلیلی در تجمع حامیان رئیسی:

اجازه ندهید کسانی دوباره موج سواری کنند/تفکر انقلابی سایه جنگ را از کشور دور کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صحنه انتخابات را به صحنه چالش عقلانی تبدیل کنید و اجازه ندهید کسانی دوباره موج سواری کنند.

اجازه ندهید کسانی دوباره موج سواری کنند/تفکر انقلابی سایه جنگ را از کشور دور کرده استبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی مردمی حامیان حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: 4 سال از انتخابات 92 میگذرد افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم و منتخب آنان احترام گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه امروز یکی از بهترین فرصتها برای مردم است تا به ارزیابی وعده ها بنشینند گفت: تفکر انقلابی تفکری است که در نگاهش کار نه متوقف می شود و نه تعطیل.
 
عضو شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه تا زمانی که انقلاب هست تفکر انقلابی تکلیفش را ادامه می دهد تصریح کرد: صحنه انتخابات برای ما نه تنها طریقیت دارد بلکه موضوعیت هم دارد تفکر انقلابی با شور انقلابی صحنه انتخابات را نه صحنه ای برای عملیات روانی بلکه صحنه ای برای چالش عقلانی می داند.
 
جلیلی ادامه داد: صحنه انتخابات را نه برای اغوا بلکه برای استدلال میدانیم؛ تفکر انقلابی می خواهد بگوید تصمیم مردم ما نه بر مبنای ترس از تهدید های اینده است بلکه بر مبنای درسی از 4 سال گذشته خواهد بود.
 
عضو مجمع تشیخص مصلت نظام با بیان اینکه امروز فرصت خوبی است تامردم بتوانند وعده های داده شده را مورد ارزیابی و محاسبه قرار بدهند تاکید کرد: برای مردم بیم و امید هایی ایجاد کرده اند از تدبیر هایی سخن به میان آورده اند  بیایند بگویند که کدامیک از آنها به سرانجام مطلوب رسیده است.

وی افزود اگر ما درک صحیحی از 4 سال گذشته نداشته باشیم نمیتوانیم تصمیم درستی برای 4 سال آینده بگیریم.
   
نماینده رهبری در شواری عالی امنیت ملی گفت: در انتخابات مردم به دنبال پاسخی معتبر برای حل مشکلاتشان هستند. کسانی در انتخابات گذشته گفتند که راه حل معتبر برای حل مشکلات مردم این است که با برخی از قدرتهای دنیا داد و ستد داشته باشیم این مسئله نه تنها از سوی رقیب ما مطرح شد بلکه از این سو هم افرادی چون آقای ولایتی این را مطرح کردند.
 
عضو شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید براینکه تفکر انقلابی هیچگاه مردم را متهم نمیکند ادامه داد: شاید ما ایرادهایی داشتیم که نتوانستیم انچه را که صحیح میدانستیم برای مردم بیان کنیم.
 
جلیلی با بیان اینکه کارنامه 4 سال گذشته دولت در برابر ماست اظهار داشت: ما نمی خواهیم کسی را تحقیر کنیم بلکه اگر می گوییم از عملکرد دولت ارزیابی داشته باشیم به این دلیل است که میخواهیم مسیر انقلاب با سرعت بیشتری پیش برود.
جلیلی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری گاهی انتخاب شما برای یک چهار سال می تواند سرنوشتتان را برای 40 سال تعیین کند و کشور را سالها در یک مسیر و جریانی قرار بدهد که نتواند از آن خارج شود.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه جریان انقلابی است که ارزیابی خود را منصفانه به مردم منتقل کند و به آنان بگوید که چه  چیزی میتواند در سال 96 پاسخ معتبری  به مشکلاتشان باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این دولت آمد تا هزینه ها را کاهش دهد اما نه تنها هزینه ها را کاهش نداده بلکه آن را افزایش داده است ادامه داد: شما امروز میبینید که در سرمایه های مردم بتن ریختند یا آن را به خارج منتقل کردند و امروز حتی خودشان هم می گویند که طرف مقابل به برجام پایبند نبوده است.

جلیلی ادامه داد: در سال 92 کشور را با 420هزار میلیارد نقدینگی تحویل گرفتند امروزنقدینگی کشور به بیش از 1000میلیارد رسیده است کسانی که می گفتند میخواهیم رفاه ایجاد کنیم امروز بگویند که چه ارمغانی برای مردم اورده اند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: خواهشم این است که صحنه انتخابات را به صحنه چالش عقلانی تبدیل کنید و اجازه ندهید برخی راه حل هایی را به مردم القا کنند که بعد از 4 سال معلوم میشود که درست نبوده است.

جلیلی ادامه داد: یکی  از وظایف ما این است که به مردم راه حل صحیح بدهیم در این راستا گروه های مختلفی تشکیل داده ایم که جلسات سنگین و کارشناسانه ای برگزار کرده اند ما برای تمام مشکلات کشور راه حل داریم نمیخواهیم بگویند امدند شعار دادند و رفتند.

وی تصریح کرد: حل کردن مشکلات رویکرد صحیح و تلاش می خواهد همین دولت مسکن مهر را تعطیل کرده است ممکن است دولت جدیدی سرکار بیاید و بگوید من به طرح های دولت قبلی ایراد دارم باید ایرادات را جبران کند و به جلو برود نه اینکه کل طرح های گذشته را متوقف کند.

جلیلی ادامه داد: ببینید فقط چه میزان از مسکن میتوانستیم شغل ایجاد کنیم عده ای میگویند کسانی که آمار ایجاد شغل را می دهند چیزی از اشتغال سرشان نمیشود سوال ما این است که فقط با بخش مسکن چه میزان شغل را میتوانستند ایجاد کنند؟ تمامی مواردی که برای ساخت مسکن لازم است در کشور وجود دارد پس چرا انجام نشده است مسکن که دیگر نباید منتظر برجام بماند.

عضو مجمع تشخص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز تولید و اشتغال یک ضرورت  مهم برای جامعه است.کسانی که هزار میلیاردی وام گرفته اند در واقع با این وام دادن ها درها را به روی هزاران  نفر دیگر بسته اند.


وی ادامه داد: کسانی که می گویند مردم ارامش میخواهند بگویند آرامش در چیست؟ آیا آرامش ایجاد شغل برای مردم نیست مردم زمانی به آرامش می رسند که شغلشان را از دست ندهند و بدانند که بانکها و تسهیلات بانکی پشتیبانشان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اظهار داشت مردم  هنگامی که به دستگاهها مراجعه می کنند باید خوشحال باشند و باید خوشحال باشند که این دستگاه جایی است که به من کمک می کند نه اینکه بگوید هفت خان این را چگونه رد کنم.

وی افزود: به یاد دارم در سال 92 و پس از پیروزی اقای روحانی در انتخابات برای تبریک گفتن به ملاقت وی رفتم و عرض کردم که این ماشینی که در دست گرفته اید ایراداتی اساسی و جدی دارد که اگر ایراداتش را برطرف نکنید حتی نمی توانید خودتان را با این ماشین به مقصد برسانید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز نباید جریان انقلابی محکوم شود که فقط شور دارد نه راه حل؛ کسانی که مدعی بودند میخواهند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ اقتصادی کارنامه شان موجود است.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد: برخی نگاه های امروز این است که میگویند اگر می خواهید وضع موجود درست شود باید برجام های 2 و 3 هم داشته باشیم و بخش دیگری از سرمایه های ملی را به یغما ببرند.

جلیلی تاکید کرد: نباید اینگونه بیان شود که جریان انقلابی فقط میخواهد شعار دهد و کنار رود بلکه برای کشور برنامه و حرف دارد و آن را به بهترین شکل ممکن دنبال خواهد کرد.

وی گفت: امروز که ما می گوییم شغل ایجاد می کنیم عده ای صدایشان در آمده و می گویند چرا اعلام کرده اید که شغل ایجاد می کنید خب لابد شما نمی توانید شغل ایجاد کنید تفکر انقلابی در معیشت مردم حرف برای گفتن دارد.

جلیلی با بیان اینکه امروز باید بدانیم نظامی می تواند از حقوق ملت دفاع کند که حقوق دولت مقتدر داشته باشد ادامه داد: فقط دولت مقتدر است که میتواند حافظ منافع دولت در برابر بیگانگان باشد ما باید یک موج و جبهه و حرکتی انقلابی ایجاد کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همگان باید بدانند آنچه که سایه جنگ را از سر ملت دور کرده تفکر انقلابی است، انچه امنیت ایران را مثال زدنی کرده تفکر انقلابی است.

وی خاطر نشان کرد: تفکر انقلابی می تواند موفقیت های بزرگ اقتصادی را برای کشور رقم بزند باید تکلیفمان را به شکل جدی دنبال کنیم  و حماسه بزرگ سیاسی اقتصادی رقم بزنیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر جلیلی یار پاک خادم ملت احمدی نژاد
United States of America
پاینده
۰۸:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت
آخرین اخبار