خلاص شدن تراکتورسازی از یک پرونده شکایت در فیفا

باشگاه تراکتورسازی یکی از پرونده های حقوقی خود در فیفا را مختومه کرد.

خلاص شدن تراکتورسازی از یک پرونده شکایت در فیفابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم تراکتورسازی پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارد و این تیم به علت پرداخت نکردن طلب های بازیکنان و مربیان خارجی خود از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. 

فلاویو لوپز از نخستین  بازیکنان خارجی بود که از باشگاه تراکتورسازی به علت پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کرد و فیفا هم باشگاه را ملزم به پرداخت مطالبات بازیکن پرتغالی کرد. 

مسئولان تراکتورسازی توانستند موافقت لوپز را برای پرداخت اقساطی مطالباتش  جلب کنند و در روزهای گذشته هم آخرین قسط معوقات این بازیکن پرداخت کردند تا پرونده لوپز را در فیفا ببندند. 

براین اساس نخستین پرونده شکایت بازیکنان خارجی تراکتورسازی در فیفا مختومه شد. 

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای حل بدهی های خارجی انجام می دهد و با توافق با چند بازیکن خارجی مطالباتشان به صورت اقساطی پرداخت می شود که لوپز هم شامل این افراد بود که معوقاتش به طور کامل در چند قسط پرداخت شد و پرونده شکایتش در فیفا بسته شد.

گفتنی است بدهی باشگاه تراکتورسازی حدود 9 میلیارد تومان است که مسئولان این باشگاه به دنبال پرداخت این بدهی ها هستند تا با مشکل کسر امتیاز مواجه نشوند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار