خواسته ستاره استقلال از منصوريان / تمديد نمى كنم

اين طور كه از شواهد پيداست ستاره تيم فوتبال استقلال حاضر به تمديد قرارداد با تيمش براى فصل آتى نيست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  منصوریان سرمربى تيم فوتبال استقلال تا به اينجاى كار از عملكرد رضایی در فصل جاری كاملاً رضایت داشته و امیدوار بود بتواند او را برای فصل آینده هم حفظ كند. 

اولین بازیكنی كه منصوریان نامش را برای تمدید قرارداد به باشگاه داد، كاوه رضایی بود اما به نظر باشگاه نتوانسته در این زمینه اقدام خاصی انجام دهد. 

از طرفى بهتر است بدانيم اولین خواسته رضایی برای تمدید قرارداد، تسویه حساب فصل جاری بود‌ه كه باشگاه تا این لحظه نتوانسته انجام دهد. 

رضایی به خاطر مسائل مالی از باشگاه ناراحت است و به نوعى علیرضا منصوریان نيز تا حدودى قید تمدید قرارداد با كاوه را زده و به همین دلیل قصد دارد فوروارد تازه‌ای به استقلال بیاورد. 

شنيده ها حاكى از آن است رضایی حتی در صحبت‌هایی كه با منصوریان داشته، با سرمربی‌‌اش اتمام حجت كرده و گفته است :تمدید نمی‌كنم، دنبال مهاجم باشید.
 
این جمله كاوه نگرانی منصوریان را برای خط حمله تیمش افزایش داد. سرمربی استقلال معتقد بود اگر كاوه امسال مشكلات مالی نداشت، دو برابر گل‌هایی كه زده، به ثمر می‌رساند و در فصل جدید می‌تواند با حل این مشكل، بسیار كارسازتر باشد. اما به نظر مى رسد او هم از جدایی كاوه مطمئن است و كار را برای خرید یك فوروارد جانشین آغاز كرده است. 

با اين وجود رضايى اعلام كرده پايان فصل براى تمديد صحبت مى كند اما اين طور كه از شواهد پيداست اين بازيكن رفتن را به ماندن ترجيح مى دهد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
حرف اول و اخر رو فقط پول میزنه!!!چقدر نقش پول در زندگی بعضی ها پررنگ شده!!!
آخرین اخبار