حجت الاسلام رئیسی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما:

وضع اجرایی و اقتصادی کنونی قابل تحمل نیست/ آمده‌ام که گره‌ای از زندگی مردم بگشایم

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت‌ها تاکنون گام‌هایی برداشته‌اند اما وضع موجود کشور به لحاظ اجرایی و اقتصادی قابل تحمل نیست.

وضع اجرایی و اقتصادی کنونی قابل تحمل نیست/ آمده‌ام که گره‌ای از زندگی مردم بگشایمبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهیمن انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه آن چه که در برنامه کاری من است به منظور ترغیب وضعیت اجرایی و اقتصادی کشور به نفع مردم است، عنوان داشت: کار کارشناسی خوبی برای برنامه‌های انتخاباتی تدوین شده و در این زمینه مراکز دانشگاهی مختلف به مدت صدها ساعت کمک کردند و کار پژوهشی و کارشناسی خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شگرد تبلیغاتی یا با صداقت در عرصه انتخابات ظاهر می‌شوید، عنوان داشت: چون معتقد هستم که در این قضیه باید مردم را اهل تعقل دانست لذا مردم نگاهشان به تبلیغات نیست. 

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با پشتوانه عقل و تشخیص مردم به میدان آمدم. 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره به اهمیت خواست مردم و نخبگان کشور و توجه به وضعیت فعلی کشور عنوان داشت: دولت‌ها تاکنون گام‌هایی برداشته‌اند اما وضع موجود کشور به لحاظ اجرایی و اقتصادی قابل تحمل نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمده‌ام که گره‌ای از زندگی مردم بگشایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.