ربیعی :مشکلات مالی داریم اما تاثیری در مسابقات ندارد

تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در مسابقات آسیایی ترکمنستان حضور دارد همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

وحید ربیعی :هنوز مشکلات مالی داریم اما تاثیری در مسابقات نداردوحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در حال حاضر ملی پوشان بزرگسالان کشورمان در شرایط خوب بدنی قرار دارند، در این مرحله از اردو، تمرینات منظم تیمی را سپری کرده اند و روزهای آینده نیز برای مسابقه قهرمانی آسیا آماده می شوند.جابر بهروزی وزنه بردار دسته ۷۷ کیلوگرم، از ناحیه کمر، دچار گرفتگی و علی هاشمی وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم از ناحیه عضله چهارسرران با مصدومیت مواجه شده است. از این رو اسامی ۸ ملی پوش بزرگسال را برای مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و کنفدراسیون آسیا ارسال کرده ایم و این لیست قابل تغییر نیست. این در حالی است که هر دو به صورت مرتب فیزیوتراپی می کنند تا به مسابقات اعزام شوند.

وی درباره قهرمانی در رقابت های آسیایی، گفت: قول قهرمانی نمی دهیم، ولی تمام سعی و تلاش مان حتی با عدم حضور المپیکی ها، کسب یکی از سکوهای تیمی است. با این شرایط دشوار امیدواریم در این مسابقات نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.در ضمن، هدف کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در این مدت از تشکیل اردوها، جوانگرایی بوده و برای ساختن یک تیم پرقدرت در جهان، نیاز به فرصت چند ساله داریم. امیدواریم در آینده حمایت بیشتری از این رشته صورت بگیرد تا فدراسیون وزنه برداری اردوهای بهتری را برای ملی پوشان خود برپا کند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: به دلیل عدم حضور سه المپیکی و آسیب دیدگی های وزنه بردارانی همچون؛ محسن بهرام زاده و علیرضا سلیمانی، با مشکل کمبود نفرات برای دو مسابقه مواجه هستیم، از این رو ملی پوشانی که در مسابقات آسیایی ترکمنستان به میدان می روند، احتمال دارد به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در آذربایجان نیز اعزام شوند.در حال حاضر نیز مشکلات مالی، مانند چند ماه گذشته وجود دارد. ولی ای کاش دوستانی که همیشه به دنبال انتقاد از وضعیت این مجموعه هستند، فکر کمک کردن به فدراسیون و تیم ملی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار