سیاهپور: اعزام با اتوبوس ملی پوشان را خسته کرده است

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به دلیل مشکلات مالی که فدراسیون داشت مجبور شدیم تیم وزنه‌برداری را با اتوبوس عازم مسابقات قهرمانی آ‌سیا در ترکمنستان کنیم.

غلامرضا سیاهپور درباره دلیل اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به رقابت‌های قهرمانی آسیا با اتوبوس به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اعضای تیم ابتدا با هواپیما به مشهد و از آنجا عازم ترکمنستان شدند. با توجه به مشکلات و محدودیت‌های مالی که داشتیم، مجبور بودیم این کار را انجام دهیم چرا که شرایط برای اعزام فراهم نبود.از طرفی بیشتر نفراتی که در ترکیب تیم حضور داشتند، جوان بودند و باید با این فضا آشنا می‌شدند البته وزارت ورزش هم همکاری خوبی داشته و آنچه در توانش بوده انجام داده، اما از ابتدا بودجه به گونه‌ای بسته شده که این مشکلات دور از انتظار نبود.

وی افزود: با توجه به برگزاری اردوهای رده‌های مختلف سنی بودجه در نظر گرفته شده کفاف هزینه‌ها را نمی‌داد و نمی‌توانستیم به خاطر مشکلات مالی کار را تعطیل کنیم و تا جایی که در توانمان است آن را دنبال خواهیم کرد. با توجه به قول‌هایی که سلطانی‌فر داده است امیدواریم در سال آینده وضعیت بهتر شود گرچه شرایط خیلی سختی داریم.

سیاهپور در پاسخ به این سؤال که آیا این نگرانی وجود ندارد مسیر طولانی رسیدن به ترکمنستان روی عملکرد ملی‌پوشان تأثیر منفی بگذارد، گفت: این موضوع دور از ذهن نیست، اما با توجه به شرایطی که داریم مجبور به این کار بودیم. هر چند طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم فشار زیادی متوجه ملی‌پوشان نشود، اما چاره دیگری نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار