یزد؛

تحول سلامت در حوضه بهداشت

هدف سفیران سلامت پیشگیری و به حداقل رساندن درمان در مقابل بیماریها است.

محمد پور هاشمی  مدیر شبکه بهداشت و درمان اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت :برنامه متنوعی در سطح شهرستان برای آگاهی مردم در جهت بهداشت سلامت و درمان مطرح شد مهمترین موضوع ، تحول سلامت در حوضه بهداشت است که از 1394کلید در اردکان پرده برداری و رونمایی شد.

وی اظهار داشت : سامانه سیب یک برنامه متنوع  و یکپارچه،بهداشتی کلید زده شد که مهمترین برنامه شناسایی بیماران وبیماری ها در جهت تغییر سبک زندگی مردم ،تحرک بدنی  آنها می باشد .

پور هاشمی تصریح کرد : برای ارائه خدمات تعداد کارشناسان و مراقبین سلامت بیشتری با این سازمان همکاری می نمایند تا بحث خود مراقبتی را از طریق سفیران سلامت به خانواده ها آموزش و به جامعه انتقال داده شود.

 وی  تاکید داشت : مجموعه فعالیت های انجام شده فقط برای پیشگیری و به حداقل رساندن درمان در مقابل بیماریها است و  افرادی که شاخص های خاصی از نظر بیماریهای قلبی دارا می باشند با مراجعه به مراکز از سلامت جسمی خود برای حداقل 10 سال آینده خود اطلاع پیدا می کنند که متاسفانه یک سال گذشته 50 درصد مردم هنوز هیچ مراجعه ای نداشته اند تا به سلامت خود کمک کنند و  ما را در برنامه ریزی های آینده با توجه به شناخت درتلاشیم تا با آنها همکاری داشته باشیم.

 اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات از مراکز بهداشتی اردکان بازدید کردند.

هفته سلامت هرسال اول اردیبهشت تا هفتم اردیبهشت ماه در کشور  برگزار می شود.


انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار