ساری،

هشدار به متخلفان فضای مجازی

دادستان ویژه جرائم سایبری مازندران گفت: با متخلفین فضای مجازی برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اسدا... جعفری در نشست با مدیران کانال های تلگرامی استان با بیان اینکه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در انتخابات باید به عنوان شاخص ها و اصول مهم مورد توجه قرار گیرد، افزود: با افراد بی اخلاق و قانون گریز در حوزه فضای مجازی، طبق قانون، برخورد جدی خواهد شد.

دادستان ویژه جرائم سایبری مازندران جرائم انتخاباتی را در سه بخش قبل، حین و بعد از انتخابات تقسیم بندی کرد و گفت: دستگاه های قضایی و امنیتی در محورهای پیشگیری و مقابله، برای برخورد با جرائم سه گانه فوق الذکر آمادگی کامل دارند.

حجت الاسلام جعفری همچنین به جرائم شاخص فضای مجازی اشاره کرد و با هشدار نسبت به برخورد قانونی با متخلفین فضای مجازی در انتخابات پیش رو، افزود: دستگاه های نظارتی باید در این خصوص، هوشیار باشند.

وی گفت: اقدامات رسانه ای باید در چارچوب ضوابط و رعایت قوانین و مقررات انجام شود و شرع، قانون و اخلاق در فعالیت ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفری بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم همیشه از مسئولین جلوتر حرکت کرده اند و دشمنان نظام نیز امروز به این واقعیت رسیده اند که در مقابل اعتقادات دینی مردم، وفاداری آنها به نظام و اصول و ارزش های انقلاب، کاری از پیش نخواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید زمینه برای ارتباط بیشتر و دوسویه رسانه ها و کانال های فعال در فضای مجازی با دستگاه های ذیربط در این حوزه فراهم شود .

وی با بیان اینکه فعالیت های فضای مجازی در رصد دستگاه قضایی و ادارات ذیربط قرار دارد، افزود: باید از ظرفیت بالای فضای مجازی در راستای تقویت نظام و انقلاب استفاده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.