حواشی روز ششم جشنواره جهانی فجر؛

معرفی مجری آیین اختتامیه جشنواره جهانی فجر/ روز آرام پردیس چارسو

اشکان خطیبی اجرای مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را برعهده دارد.

معرفی مجری آیین اختتامیه جشنواره جهانی فجر/ روز آرام پردیس چارسو
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ششم جشنواره جهانی فیلم فجر روزی آرام و کم حاشیه بود اما همچنان نبض جشنواره در ششمین روز آن هم منظم کار می‌کرد. حضور پررنگ مخاطبان و هنرمندان نیز به رونق یافتن این روز کمک کرد.
 
هر چقدر به روزهای پایانی جشنواره نزدیک می‌شویم، به طور طبیعی خبرهایی مربوط به چگونگی آیین اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر منتشر می‌شود. در این رابطه، مجری و کارگردان آیین اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

طبق این خبر اشکان خطیبی اجرای مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد. مراسمی که در ساعت 18:30 جمعه هشتم اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.  

از فیلم‌های ایرانی که در این روز اکران شد، می‌توان به سه فیلم «خانه» کاری از اصغر یوسفی‌نژاد، «پایان رویاها» اثر محمد علی طالبی و «نگار» به کارگردانی رامبد جوان اشاره کرد.
 
مستند «راه کوروساوا» ساخته کاترین کادو نیز در ساعت 16:30 در سالن شمار5 به نمایش گذاشته شد. همچنین فیلمی از سینمای لهستان و در ژانر وحشت به نام «عکاس» در سانس آخر سالن شماره 1 به نمایش گذاشته شد.
 
گفتنی است؛ هنرمندانی نظیر رامبد جوان، محمدعلی باشه آهنگر، مرتضی علی عباس میرزایی، منوچهر محمدی، صادق صادق دقیقی، پیمان جعفری، سیاوش حقیقی، تینا پاکروان، پروانه مرزبان در ششمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر در کاخ جشنواره حضور داشتند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار