کرمانشاه؛

ضرورت ترویج فرهنگ رضوی،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی، گفت: برگزاری جشنواره ها و همایش های امام رضا(ع) در نقاط مختلف کشور نشانه بزرگی و کرامت امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز چهارشنبه(6 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی اتاق فکر همایش سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ عامه، اظهار داشت: اقدامات خادمان فرهنگی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و زحمات کشان این حوزه در استان کرمانشاه قابل تقدیر است.

 وی افزود: شخصیت امام رضا(ع) به گونه ایی است که هر کسی در هر جای عالم و به هر نحوی می تواند ارادت خود را به ایشان نشان دهد.

حجت الاسلام جعفری، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رضوی و معرفی ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه السلام)، تصریح کرد: امام رضا(علیه السلام) تنها امامی است که مضجع شریفش در خاک ایران است و ملقب به عالم آل محمد(ص) است.

وی با بیان اینکه تمام کشور در تکاپوی همایش ها و جشنواره های امام رضا(علیه السلام) هستند، ابراز کرد: این اتفاق مبارک نشانه بزرگی و کرامت امام رضا(علیه السلام) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با تأکید بر اینکه باید هر چه بیشتر در این عرصه حضور پیدا کنیم، افزود: اصل و نیت کار ما در انجام کار، خادم امام رضا(ع) بودن است.

وی انتخاب موضوع فرهنگ عامه برای همایش سیمای امام رضا(ع) در سال 96 را بسیار مناسب خواند و خواستار حضور پررنگ و فعال تمامی دانشگاه ها و حوزه های علمیه و هم چنین اهل سنت استان در اتاق فکر این همایش و واگذاری بخشی از کارهای اجرای به آن ها شد.

پیمان جسری معاون فرهنگی و مطبوعاتی و دبیر دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در ادامه به گزارشی از روند دریافت مقالات رسیده به این جشنواره پرداخت.

وی افزود: مجموعه مقالات دریافتی از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی برخوردارند.

جسری، ابراز امیدواری کرد: با توجه به زمان باقی مانده حجم بیشتری از مقالات جهت بررسی و اعلام آثار برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی اعلام کرد: به محض اتمام مهلت اعلام شده، کار دسته بندی و داوری مقالات آغاز می شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار