کرمانشاه؛

معلم برتر در سطح آموزشگاه و ناحیه معرفی می‌شود

با توجه به راه اندازی کمیته ارتقاء منزلت معلم دیگر به جای معرفی معلم نمونه، معلم برتر در سطح آموزشگاه و ناحیه معرفی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ارئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه گفت: با توجه به راه اندازی کمیته ارتقاء منزلت معلم دیگر به جای معرفی معلم نمونه، معلم برتر در سطح آموزشگاه و ناحیه معرفی می‌شود.

 جعفر نجفی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و معلم در مبانی دینی و در عصر حاضر اظهار داشت: از هر زاویه‌ای که به توسعه نگاه کنیم جای پای آموزش و پرورش و تعلیم و تعلم به خوبی حس می شود و و نقش تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه کشورها ملموس است.

وی با بیان احادیثی از رسول اکرم(ص) گفت: علم هیچ قید و بندی ندارد و جنسیت و مکان نمی‌شناسد لذا همانطور که رسول اکرم(ص) فرمودند باید علم را یاد گرفت و لو در چین باشد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: محور و معبر توسعه همه جانبه، آموزش و پرورش است اما متاسفانه ما هنوز به این باور نرسیده ایم.

نجفی افزود: همه در قبال آموزش و پرورش مسئول هستیم و در آموزش و پرورش همه دغدغه معیشت داریم که به حق است هرچند از دست مجموعه در این خصوص کاری برنمی‌آید اما می توانیم شان و منزلت آنها را رعایت کنیم.

وی ابراز داشت: در این راستا کمیته ارتقاء منزلت معلم را به همین منظور راه اندازی کردیم، امسال معلم نمونه نداریم بلکه معلم برتر در سطح آموزشگاه و ناحیه معرفی می شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه از مسئولین و مدیران خواست تا در هفته معلم تمام توان خود را در راستای تکریم معلمان بکار گیرند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار