همکاری مجلس برای ارتقای کیفیت و تأمین اعتبار دوره‌های مهارت‌آموزی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر مسئله اصلاح قانون برای تأمین اعتبارات مربوط به دوره‌های مهارت‌آموزی به مجلس ارائه شود، همکاری‌های لازم برای بهبود شرایط را در دستور کار قرار می‌دهیم.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: این دوره‌ها برای بکارگیری نیروهای جدید در آموزش و پرورش مورد نیاز است و برای تأمین اعتبار آن همچنان فعالیت‌ها از سوی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و برای این مسئله تاکنون در کمیسیون آموزش مشکلی مبنی بر این مسئله مطرح نشده است.

وی ادامه داد: دوره‌های بازآموزی و ضمن خدمت برای معلمان به منظور به روز‌رسانی اطلاعات و کسب مقام‌های علمی جدید برگزار می‌شود که در موار‌دی از معلمان مبلغی اخذ می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در مورد دوره‌های مهارت‌آموزی باید از افراد نظرخواهی و پس از آن نسبت به تأمین اعتبار برنامه‌ریزی شود که البته هنوز هیچ شکایتی در این خصوص نداشتیم.

وی بیان کرد: اگر نیاز به اصلاح قانون یا تأمین اعتبار برای برگزاری این دوره‌های مهارت‌آموزی وجود داشته باشد، باید آن را به کمیسیون آموزش ارجاع دهند تا تصمیم‌گیری لازم برای آن انجام دهیم.

فلاحتی تصریح کرد: کمیسیون آموزش همواره در بودجه آموزش و پرورش، وضعیت فرهنگیان و موار‌دی از این دست همکاری‌های لازم را داشته و در صورت وجود هر گونه مسئله دیگری از این قبیل فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار