اهواز؛

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در خوزستان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان گفت:بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان، صبح پنج‌شنبه در آزمون شرکت خواهند کرد و تعداد آن‌ها هفت هزار و 155 نفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر عبدالله پارسا ،نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در خوزستان اظهار کرد: از حدود 49 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در استان در مجموع حدود 23 هزار و 471 داوطلب در دانشگاه شهید چمران اهواز در 2 روز پنج‌شنبه و جمعه در 12 حوزه فرعی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این تعداد 12 هزار و 940 نفر مرد و 10 هزار و 531 نفر زن هستند. بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان، صبح پنج‌شنبه در آزمون شرکت خواهند کرد و تعداد آن‌ها هفت هزار و 155 نفر است.

وی افزود: داوطلبان باید از همراه داشتن وسایل هوشمند یا شخصی در جلسه آزمون خودداری کنند؛ البته دانشگاه امکاناتی برای امانت گرفتن وسایل در نظر گرفته است، اما این امکانات محدود هستند. درب اصلی برای ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، درب شمالی دانشگاه ( درب پل پنجم) است. از محل این درب وسایل نقلیه برای تردد داوطلبان به حوزه‌های فرعی (دانشکده‌ها) مهیا شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همچنین داوطلبان باید هنگام حضور در حوزه امتحانی حتما کارت ورود به جلسه و کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

پارسا افزود: امسال مجتمع مدارس غیردولتی دانشگاه نیز به حوزه‌های آزمون دانشگاه افزوده شده است که درب ورودی این مدارس در بلوار گلستان قرار دارد و به داوطلبان این حوزه توصیه می‌شود از این درب به دانشگاه تردد کنند.

وی با بیان اینکه در اهواز پنج حوزه آزمون دیگر شامل دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، فرهنگیان، جهاد دانشگاهی خوزستان و آموزشکده‌های فنی دختران اهواز و پسران شماره یک اهواز نیز به‌عنوان حوزه‌های امتحانی در نظر گرفته شده‌اند، گفت: آزمون کارشناسی ارشد برای داوطلبان شمال خوزستان در دانشگاه صنتعی دزفول و جنوب خوزستان در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.