پدیده استقلال در 2 راهی لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی

ستاره تيم فوتبال استقلال بايد براى حضور در رقابت هاى جام جهانى و رقابت های باشگاهی يكى را انتخاب كند .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از درگيرى اميد نورافكن با يعقوب كريمى ديگر بازيكن استقلال، در نهايت پيروانى مربى تيم ملى جوانان نيز اسم نورافكن را از ليست خود خط زد.

در نهايت معينى عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با اعلام اينكه نورافکن جزو سرمایه‌های باشگاه محسوب می‌شود، خبر از حضور اين بازيكن در جام جهانى داد.

از طرفى هم شنيده من شود ستاره استقلال عنوان كرده كه مشکلی برای همراهی تیم جوانان نخواهد داشت و قرار است بعد از صحبت با امیرحسین پیروانی، دوباره به تیم جوانان برگردد. البته زمان اضافه شدن نورافکن به اردوی تیم جوانان، تحت تاثیر صعود استقلال از گروهش قرار خواهد گرفت.
 
بازی هاى جام جهانی جوانان از 30 اردیبهشت در کره جنوبی آغاز می شود و این در حالیست که استقلال تا حدودى صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرده و به نظر بايد در 10 روز ابتدایی ماه خرداد دیدار رفت و برگشت خود در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند و درست در آن زمان بازی هاى تیم جوانان در مرحله گروهی جام جهانی زیر 20 سال برگزار خواهد شد .

باید منتظر ماند تا مشخص شود نورافکن با تیم ملی به کره می رود یا اینکه استقلال را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان همراهی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار