همدان؛

انصراف ۱۸۸ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان، از ثبت نام ۶ هزار و ۴۷۱ کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸۸ داوطلب انصراف خود را اعلام کردند.

انصراف ۱۸۸ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابوالقاسم الماسی افزود: 6 هزار و 471 کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان ثبت نام کردند که از این تعداد 5 هزار و 298 نفر داوطلب روستایی و یک هزار و 173 نفر نامزد شهری هستند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر 153 نفر از داوطلبان شورای اسلامی روستاها انصراف دادند و 187 نفر رد صلاحیت شدند، افزود: 4 هزار و 909 نفر کاندیدای شورای اسلامی روستاها مورد تائید قرار گرفتند که برای 3 هزار کرسی به رقابت می پردازند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: همچنین یک هزار و 173 نفر نامزد شهری برای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند که 35 نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند.

الماسی خاطرنشان کرد: 347 نفر در شهرستان همدان، 226 نفر در ملایر، 93 نفر در نهاوند، 95 نفر در تویسرکان، 72 نفر در اسدآباد، 104 نفر در بهار، 32 نفر در کبودراهنگ، 69 نفر در رزن و 32 نفر در فامنین تأیید صلاحیت شدند.

پایان پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.