آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مرتضوی در ستاد انتخاباتی رئیسی هیچ حضوری ندارد/ تصمیم‌گیری درباره گزینه نهایی بستگی به مناظره‌ها دارد

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: این‌که از میان گزینه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این جبهه یک نفر بماند یا خیر تنها به برگزاری مناظره‌ها، سخنرانی‌ها و نظرسنجی‌ها دارد.

مرتضوی در ستاد انتخاباتی رئیسی هیچ حضوری ندارد/ تصمیم برای داشتن یک گزینه نهایی در انتخابات به مناظره‌ها و سخنرانی‌ها دارد"محمدحسن آصفری" عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار گروه انتخاباتی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا در زمان حساس احتمال کناره‌گیری آقای قالیباف و رئیسی به نفع یکدیگر وجود دارد، گفت: براساس استراتژی‌ جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اتخاذ تصمیمات لازم در زمان خود انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اختلافی میان نیروهای این جبهه وجود ندارد و تصمیم بر اینکه از میان مجموعه نیروهای اصول‌گرا و انقلابی که وارد عرصه انتخابات شده‌اند یک نفر بماند یا خیر تنها به گذشت زمان و برگزاری مناظره‌ها، سخنرانی‌ها و نظرسنجی‌ها دارد.

آصفری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا تمهیدات لازم برای اجرایی شدن وعده‌های انتخاباتی از سوی نامزدها اتخاذ شده است، بیان داشت: برای ایجاد اشتغال و موضوع پرداخت یارانه‌ها نیاز به برنامه و ساز و کار مشخص دارد و نامزدهای انتخاباتی نباید وعده وعید بی‌جهت بدهند، مسلما نامزدها باید وعده‌های خود را براساس مطالعات، برنامه‌ریزی، میزان دخل و خرج کشور و پتانسیل‌های موجود ارائه کنند اما معتقدم با توجه به زیرساخت‌های خوب و منابع ارزشمند در کشور اگر با نگاه شایسته‌سالاری پیش برویم مطمئنا اشتغال‌زایی شکل خواهد گرفت و منابع خوبی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار داده می‌شود.

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: بعید می‌دانم نامزدی از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهد برای رسیدن به رأی بالا وعده‌های دروغین بدهند، مطمئنا با بررسی و لحاظ نمودن همه مسائل و منابع کشور تصمیم به اعلام یک موضوع می‌گیرند.

وی در واکنش به حضور مرتضوی در برنامه‌ انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی هم گفت: حجت‌الاسلام رئیسی با حمایت و درخواست‌های متعدد مردم به بحث انتخابات ریاست جمهوری وارد شده است، وی برای حضور در برنامه‌ سخنرانی به یزد رفتند و مرتضوی هم که از بچه‌های یزدی است به طبع مانند آحاد مردم در میان حضار برای شنیدن سخنرای نشسته بود اما برخی رسانه‌هایی که کمی بی‌تقوایی می‌کنند این موضوع را بُلد کردند و این اقدام از بی‌اخلاقی‌های زمان انتخابات است.

آصفری با بیان اینکه مرتضوی در ستاد انتخاباتی رئیسی هیچ حضوری ندارد، خاطرنشان کرد: بر فرض مرتضوی در زمان خود جرمی هم صورت داده اما آیا الان نباید اجازه داشته باشد نظر خود را در رابطه با یک کاندیدا و نامزد خاصی اعلام کند؟ هرچند که وی تنها برای شنیدن سخنرانی‌ در میان مردم حضور یافت اما این‌که بخواهیم این مسئله را به صورت یک هوادار بیان کنیم، شایسته نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار