در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی ستاد روحانی؛

شریعتمداری: "آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت" شعار "روحانی" در انتخابات دوازدهم است

رئیس ستاد انتخابات روحانی گفت: "آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت" شعار "روحانی" در انتخابات دوازدهم است.

شریعتمداری: حق تعیین سرنوشت برای انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور برعهده مردم استبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی ستاد روحانی اظهار داشت: در آستانه ورود به یک واقعه بزرگ سیاسی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران هستیم.
 
وی افزود: همه تلاش‌ها در هفته‌های اخیر برای ایجاد مشارکت حداکثری در میان همه مردم و انتقال این مفهوم که حق تعیین سرنوشت برای انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور برعهده مردم است، انجام دادیم.
 
شریعتمداری گفت: گاهی در اذهان این دیدگاه و سوال وجود دارد که سهم دستگاه اجرایی چقدر است و گاهی این سهم محدود فرض می‌شود. امروز مقایسه‌های روشن و مشخصی شکل گرفته است.
 
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال‌ها است که کشور را هدایت می‌کنند، ولی در عنصر دولت در دوره‌هایی تغییراتی رخ می‌دهد. امروز همه شاخصه‌های موثر در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا به امروز مشاهده می‌کنید.
 
شریعتمداری گفت: می‌توان دولت زمان جنگ، دولت سازندگی، دولت اصلاحات و دولت احمدی‌نژاد را با دولت روحانی مقایسه کرد با مقایسه این دولت‌ها می‌توان حضور مردم در انتخابات را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی دولت اصلاحات با مسئله پرونده هسته‌ای روبرو بودیم و دشمنان برای ایران پرونده‌سازی کرده بودند خاطرنشان کرد: دولت اصلاحات با سیاست‌گذاری آقایان خرازی و روحانی در حل این مسیر گام برداشته و با وجود ادامه تحقیقات هسته‌ای این پرونده به درستی هدایت شد.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: تغییر دولت و بی توجهی برخی از افراد پرونده‌مان به شورای حکام و شورای امنیت رفت و قطعنامه گرفتیم به عبارتی دیگر عدم توجه به این مسئله هسته‌ای و عدم تدبیر با واقعه صدور قطعنامه ظالمانه علیه ایران روبرو شدیم و هشت سال کشور با بحران‌های اساسی مواجه شد.

 شریعتمداری افزود: یکی از علل رشد منفی اقتصادی در دولت قبل و از دست دادن رشد اقتصادی متوسط 6 درصدی به خاطر عدم توجه به تدبیر و عقلانیت بود.

وی با اشاره به رونمایی از سایت‌های اصلی و رسمی ستاد روحانی در انتخابات گفت: این سایت‌ها متعلق به ستاد آقای روحانی و بیانگر دیدگاه‌های وی است، علاوه بر آن ستاد خبری ایجاد شده که مسئولیت آن نیز با آقای خانجانی است پایگاه‌های خبری اینستاگرام و شبکه‌های مجازی توسط ستاد آقای روحانی اعلام می‌شود تا پایان انتخابات روزنامه چهار برگی به نام آرمان ملی نیز توسط ستاد منتشر و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همه این توانایی‌ها در سایه یک اقدام اساسی در دولت تدبیر و امید رخ داده است روزی دولت تدبیر و امید بر سر کار آمد میزان سرمایه‌گذاری محدودی در زیرساخت‌های ارتباطی را شاهد بودیم 20 میلیارد سرمایه‌گذاری در حوزه آی سی تی صورت گرفت دولت با برقرار ثبات و آرامش در عرصه‌های مختلف توانسته جمع کثیری از مردم را برای مشارکت در عرصه‌های مختلف گرد آورد که بخش عمده‌ای از آنان جوانان هستند.

وی با بیان اینکه سرعت اینترنت قبل از این دولت 128 بیت بود ولی این سرعت امروز نامحدود شده است گفت: در روستاها همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم گسترش اینترنت در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت.

وی یادآور شد: وقتی دولت برسر کار آمد سه میلیون کاربر داشتیم ولی امروز مصرف کنندگان اینترنت به چهل میلیون نفر رسیده و 130 هزار اپلی‌کیشن در حال فعالیت هستند 57 درصد خانوار ایرانی از اینترنت برخوردارند.

وی افزود: با تلاش همکاران آقای روحانی ستاد انتخاباتی وی موفق شد برنامه‌ دولت بعدی او را به صورت مجلد با شعار آزادی امنیت آرامش و پیشرفت رونمایی کند و این معنا را به جامعه انتقال دهد که مبارزات انتخاباتی مبارزات بگم بگم نیست بلکه مبارزات برنامه های افراد است همه نامزدها باید در کارنامه خود یک برنامه و سابقه درخشان از سوابق اجرایی‌شان داشته باشد تا مردم این اعتماد را داشته باشند که فردی که می‌خواهد رئیس جمهور شود توانمند است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه سند دیگری به نام گزارش عملکرد دولت یازدهم تهیه شده که به زودی در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد، گفت: محمدعلی وکیلی به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.