ساری،

نوجوان 15 ساله آملی قربانی نزاع خيابانی

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از وقوع درگيری خونين بين سه نوجوان و قتل جوان 15 ساله خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگيری بين سه نوجوان در روستای اسکومحله امامزاده عبدالله آمل، عوامل فرماندهی انتظامی بخش امامزاده عبدالله سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اوليه دريافتند، سه نوجوان به دليل اختلاف و مشاجرات در فضای مجازی با یکدیگر درگير شدند که در این بین فردی به نام رضا-ک از سوی فردی دیگر به نام علی -ر با ضربات چاقو به شدت مصدوم و به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در پی فرار قاتل از صحنه جرم و اختفاء وی بلافاصله با هماهنگی قضائی و تشکیل اکیپ ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

گنجیان مقدم گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل شناسائی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت در فضای مجازی تلگرام و طی تماس تلفنی مشاجراتی با دوست مقتول داشتم و در روز واقعه همدیگر را به مواجهه حضوری دعوت کرده و وقتی به محل قرار آمدیم مشاجره لفظی ما به درگیری و نهایت ایراد ضرب با چاقو منجر شد و من پس از آن از صحنه فراری شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بيان اينکه اغلب اين رفتار های پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتيجه بازی های خشن رايانه ای و فيلم های ماهواره ای و فضای نامناسب تلگرام است، گفت: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در بازی های رايانه ای و فیلم های ماهواره ای و مشغله زیاد نوجوانان با گوشی همراه و لپ تاپ و رایانه است به شمار می آيد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار