برگزاری رزمایش سایبرشیلد 2017

یکی از بزرگ‌ترین رزمایش‌های دفاع سایبری آمریکا با حضور نیروهایی از حدود 40 ایالت برگزار شد.

برگزاری رزمایش سایبرشیلد 2017 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سایبرشیلد 17، یکی از بزرگ‌ترین رزمایش‌های عملیات دفاع فضای سایبری گارد ملی نیروی زمینی، با حضور تقریبی 800 نیرو از اعضای گارد ملی نیروی زمینی، گارد ملی نیروی هوایی، نیروهای پشتیبانی، نمایندگان دولت و برخی نهادهای فدرال و تعدادی از نمایندگان بخش صنعتی، برگزار شد. هدف از برگزاری این رزمایش، تمرین مجموعه‌ای از آموزش‌ها برای ارزشیابی شرایط و وضعیت تیم‌های دفاع سایبری آمریکا در مواقع بحران‌های سایبری عنوان شده است.
در طی این رزمایش، نیروهای ارتش ذخیره ایالات‌متحده، به پشتیبانی بخش فرماندهی و کنترل عملیات خواهند پرداخت و موضوع آموزش حین عملیات و ارزیابی نیروها را نیز تحت نظر خواهد داشت.
جان زیرت (John Zierdt)، یکی از فرماندهان ارشد حاضر در این رزمایش عنوان کرد: «ما متخصصان از سایر بخش‌های ارتش را دور هم جمع کردیم تا بتوانیم ارزیابی جامعی از فرماندهی و کنترل در مواقع خاص داشته باشیم. همچنین موارد آموزشی برای تیم‌های حاضر در نظر گرفته شده است تا مواقعی که آن‌ها به محل خدمت خود بازمی‌گردند، بتوانند در آنجا نیز تمرین کنند.»
رزمایش سایبر شیلد، در اساس برای آموزش اعضای گارد ملی از سرتاسر آمریکا در موضوعات مختلف دفاع سایبری، دفاع شبکه‌ای، تحلیل و بررسی جرم، تاکتیک، تکنیک و فرایند دفاع علیه حملات سایبری طراحی شده است و گردانندگان، هرساله تلاش می‌کنند تا ضمن کشف آخرین آسیب‌پذیری‌ها در زیرساخت‌های شبکه دولتی و نظامی، راهکارهای مقابله با تهدیدات احتمالی را به نیروهای خود آموزش دهند.
هنری کاپلو (Henry Capello)، یکی دیگر از فرماندهان ارشد این رزمایش دراین‌باره گفت: «این یک رزمایش توسط سربازان و برای سربازان است.»
کارشناسان مدعی هستند که سایبرشیلد، رزمایشی بود که در ابتدای تأسیس، ابعاد بسیار کوچک و محدودی داشت و هم‌اکنون که چهار سال از برگزاری اولین مرحله آن می‌گذرد، این رزمایش به یکی از بزرگ‌ترین رزمایش‌های دفاع سایبری آمریکا تبدیل شده است.

منبع: سایبربان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار