بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 154)؛

از دانلود نرم‌افزار تغییر چهره تا آنتی ویروس کم‌حجم و قدرتمند

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Inbox by Gmail؛ دسترسی آسان به ایمیل ها 
با استفاده از نرم افزار Inbox by Gmail که توسط شرکت گوگل ساخته شده است، می توانید بدون مشکل و در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار پیام های شما را دسته بندی می کند. پیام های مشابه را در یک قسمت قرار می دهد بنابراین شما می توانید همه آنها را در یک بار رسیدگی کنید و با یک لمس از آنها خلاص شوید.

Inbox by Gmail
 
 

 دانلود FaceApp؛ تغییر چهره حرفه ای
این روز ها به اشتراک گذاشتن تصاویری از زمان پیری، در فضای مجازی رونق گرفته است. شاید برای شما هم سوال باشد که کاربران با کدام نرم افزار این عکس ها را می سازند. نرم افزار FaceApp ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصویری از خود در زمان کودکی، پیری و ... مشاهده کنید . این نرم افزار به این شکل کار میکند که شما یا یک عکس را از گالری انتخاب می کنید و یا همان موقع یه صورت زنده از خود را دیگران عکس میگیرید و با انتخاب فیلتر، تصویر مورد نظر خود را دریافت میکنید. نرم افزار FaceApp در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.
 
 FaceApp
 
 
 

 دانلود NetX PRO؛ جلوگیری از هک وای فای
 برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

دانلود NetX PRO  برای اندروید / مدیریت وای فای و ردیابی افراد متصل به آن
 
 

 دانلود TTpod برای اندروید ؛ پخش کننده موسیقی بسیار زیبا و پرطرفدار
  TTPod یکی از بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی  با بیش از 10 میلیون دانلود از مارکت اندروید بعنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های پلیر معرفی شده است و با آن قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید .

این نرم افزار  دارای پوسته های متعددی است که می توانید از آن ها استفاده کنید و از ویژگی های آن می توان پشتیبانی از فرمت های  mp3، mp4/m4a، WMA، FLAC و APE و دارا بودن جلوه های گرافیکی زیبا و باکیفیت بالا را نام برد .

پخش کننده موسیقی بسیار زیبا و پرطرفدار TTpod + دانلود
 
 

 دانلود SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر
کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

SHAREit
 
 

 دانلود Power Security AntiVirus برای اندروید ؛ آنتی ویروس قدرتمند ، کم حجم و آپدیت رایگان
 گوشی های هوشمند همیشه نیازمند یک نرم افزار امنیتی برای مقابله با تهدیدات ، ویروس ها و باج افزار ها هستند. Power Security AntiVirus Clean یک آنتی ویروس قدرتمند است که با وجود قدرت بسیار بالا در برابر  ویروس ها، بدافزار ها، نرم افزار های جاسوسی ، حجم بسیار کمی دارد و از این نظر برای گوشی های با حافظه کم نیز بسیار مفید است.
 

از دانلود نرم‌افزار تغییر چهره تا آنتی ویروس کم‌حجم و قدرتمند 
 
 

 زیباترین تم ها برای تلگرام دسکتاپ +دانلود و آموزش تغییر پوسته
 استفاده از  نرم افزار تلگرام تبدیل به یکی از برنامه های روزانه ما شده است ، به طوری که بسیاری از کارهایمان را نیز با این نرم افزار انجام میدهیم. استفاده طولانی مدت با پوسته ساده این نرم افزار معمولا پس از مدتی خسته کننده میشود. در نتیجه برای تنوع اگر بتوان تغییری در آن داد موجب حتی بالا رفتن بهره وری در کار میشود. در کنار نسخه گوشی این پیام رسان ، نسخه دسکتاپ آن نیز کاربردی فروان در بین کاربران دارد. پس از آنکه مدتی پیش این شرکت از اولین نسخه نهایی (1.0) دسکتاپ تلگرام رونمایی کرد ، اندکی بعد امکان تغییر پوسته یا Theme را نیز ارائه کرد.
 
 بسته هفتگی نرم افزار‌‌
 
 

 دانلود Adobe Photoshop Express؛ فتوشاپ کامل در گوشی شما
 نرم افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلتر هایی که در این نرم افزار وجود دارد می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود نرم افزار فتوشاپ
 
 

 دانلود SwiftKey Keyboard؛ صفحه کلید قدرتمند با پشتیبانی از زبان فارسی
SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلید ها برای اندروید است  که اوایل سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع  و هوشمند و آسان با قابلیت هایی از جمله : اصلاح مشکلات تایپی , پیش بینی کلمات  , پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است. صدها پوسته های جذاب و بسیار زیبا را نیز از ویژگی های دیگر این صفحه کلید میتوان بر شمرد.

دانلود SwiftKey Keyboard  برای اندروید و Ios / صفحه کلید قدرتمند برای تایپ سریع و هوشمند
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
like
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام ،ممنون که نرم‌افزار های خوبی تو سایت میذارین
لطفا میشه نرم افزار ps4emulator v1.2 نسخه 2015 یا2016 را برای کامپیوتر تو سایت بذارین ممنون میشم از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام ،ممنون که نرم‌افزار های خوبی تو سایت میذارین
لطفا میشه نرم افزار ps4emulator v1.2 نسخه 2015 یا2016 را برای کامپیوتر تو سایت بذارین ممنون میشم از لطفتون
آخرین اخبار