شارژ بی‌سیم، قابلیت جدید محصولات بعدی اپل

احتمال دارد شرکت اپل قابلیت شارژ بی‌سیم را به محصولات جدید خود اضافه کند.

شارژ بیسیم، قابلیت جدید محصولات بعدی اپل
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "شارژ بی‌سیم یکی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصولات جدید اپل خواهد بود"؛ این احتمالی است که پس از پیوستن اپل به کنسرسیوم Wireless Power  قوت گرفت. ایلاد دوبزینسکی، مدیرعامل شرکت Powermat اخیراً در اظهاراتی عنوان کرد که قابلیت شارژ بی‌سیم از ویژگی‌های آیفون‌های بعدی خواهد بود. از اینرو به احتمال زیاد، آیفون 8 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این ویژگی بهره‌مند می‌شود.
 
 دوبزینسکی در اظهاراتش گفته است "با توجه به اعلام اخیر شرکت اپل مبنی بر اینکه شارژ بی‌سیم قابلیت جدید گوشی‌های بعدی آیفون خواهد بود، به احتمال زیاد این اتفاق به زودی بیافتد". اما خود دوبزینسکی نیز به اعلام شرکت اپل استناد کرده و مشخص نیست که اپل چه زمانی این خبر را اعلام کرده است. Powermat یک شرکت پیشتاز در زمینه فناوری شارژ بی‌سیم است که تلاش می‌کند فناوری شارژ بی‌سیم را در محصولات بیشتری به کار ببرد. اما با توجه به اینکه در حال حاضر رابطه خاصی بین اپل و شرکت Powemat وجود ندارد بعید به نظر می رسد که دوبزینسکی ایده خاصی در مورد آیفون های بعدی داشته باشد.
 
از طرفی گفته می‌شود شرکت اپل در حال همکاری با شرکت Broadcom برای اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم است. با همه این تفاسیر در صورت صحت اخبار منتشره، عملی شدن این تصمیم بیش از یک سال طول خواهد کشید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار