فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

لزوم برخورد با رفتار غیرمسئولانه پاکستان نسبت به فعالیت اشرار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پاکستان از فعالیت اشرار و ایجاد ناامنی در مرز ایران حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار رحیمی در خصوص به شهادت رسیدن 9 تن از مرزبانان کشور در میرجاوه اظهارداشت: در حوزه امنیت عمومی و اجتماعی وضعیت مناسبی در استان سیستان و بلوچستان برقرار است و در مسائلی مانند حادثه اخیر میرجاوه که 9 نفر از مرزبانان کشور به شهادت رسیدند ناشی از رفتار ناجوانمردانه‌ای است که از سوی اشرار مستقر در خاک پاکستان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اشرار حاضر در پاکستان از چند خاکریز استفاده می‌کنند و مرزبانان ایرانی را با سلاح‌هایی که آل سعود و غربی ها در اختیار آنها قرار داده‌اند مرزبانان کشور را مورد هدف قرار می‌دهند و بعد از این حمله ناجوانمردانه به پاکستان فرار می‌کنند تا مورد تعقیب قرار نگیرند.

سردار رحیمی با بیان اینکه متأسفانه کشور پاکستان با بی‌تفاوتی تمام با این مسائل برخورد می‌کند، ادامه داد: نیاز است که مسئولان ذیربط کشورمان به صورت جدی‌تر با این موضوع برخورد کنند و با پاکستانی‌ها تکلیف این موضوع را روشن کنند.

وی افزود: بخش زیادی از مرز پاکستان از سوی این کشور رها شده و به نوعی مرزبانی مرزهای این کشور نیز برعهده ایران قرار دارد و پاکستان نیز از نجابت و امانت‌داری ایران استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این گروهک شرور به هر عنوانی در پاکستان مستقر هستند و سبب ناآرامی‌هایی می‌شوند ولی هیچ نیرویی از پاکستان پیگیر برخورد با این اشرار نیست، متذکر شد: این در حالی است که پاکستان ادعای دارا بودن قوی ترین ارتش را دارد و رئیس کل ارتش این کشور به عنوان فرمانده ائتلاف به اصطلاح علیه داعش را از سوی آل سعود دریافت کرده است.

سردار رحیمی با طرح این سوال که چگونه کشوری با این همه ادعا نمی تواند با چند شرور برخورد کند، افزود: قطعا پاکستان از همه این گروه‌ها اطلاع دارد و حتی می‌توان گفت آنها را تحت حمایت قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مقامات جمهوری اسلامی ایران نباید برخوردهای سطحی را در این زمینه داشته باشند، گفت: معتقدم مسئولان ذیربط در وزارت خارجه در این زمینه برخورد جدی و قاطعی ندارند و لازم است این مسئله حل شود.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.