پاکستان شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفت

دستیار ویژه نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با سفیر ایران شهادت شماری از مرزبانان ایرانی در حادثه تروریستی شب گذشته در نزدیکی مرز پاکستان را تسلیت گفت.

پاکستان شهادت مرزبانان ایرانی را تسلیت گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستیار ویژه نخست‌‌وزیر پاکستان اندوه و نگرانی خود را از به شهادت رسیدن 9 نفر از مرزبانان ایرانی در حادثه تروریستی شب گذشته در نزدیکی مرز پاکستان با ایران در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

«طارق فاطمی»، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور خارجی، عصر امروز در دیدار با «مهدی هنردوست» سفیر ایران در اسلام آباد، گفت: پاکستان تسلیت صمیمانه خود را به دولت و مردم ایران بویژه خانواده های داغدیده ابراز می دارد.

وی افزود: پاکستان همکاری کامل خود را با دولت ایران برای تقویت هماهنگی و امنیت مرزی ادامه خواهد داد و در این زمینه مقامات دو کشور با یکدیگر در تماس هستند.

در حمله دیشب عوامل وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل، 9 نفر از مرزبانان کشورمان در نزدیکی مرز پاکستان به شهادت رسیدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
یه مشکل بسیار جدی که همیشه باهاش مواجه هستیم ،متاسفانه پوشش لباس و تجهیزات دفاعی نیروهای مرزبانی هست،یعنی توی تصاویر اگه نگاه کنید ،سرباز بیچاره یک لباس ضدگلوله یا کلاه ضدگلوله سرش نیست،مطمئناً خطر تهدیدش میکنه،مورد بعدی اینه که حداقل به سربازامون در حد یک دوره مقدماتی آموزش رنجری بدیم،برید کشورهای دیگه رو ببینید سرباز صفرشون در حد، حداقل اگه کم بگیریم ،یک نیمه رنجرن،،،
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
فکر میکنم اونقدر توی سیاست خارجی مون از موضع ترس رفتار کردیم که کشور مثل پاکستان نیم وجبی واسمون تره خورد نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تسلیت کافی نیست باس عذر خواهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تسلیت انها چه به درد ما میخورد
آخرین اخبار