ساری؛

هزینه میلیاردی برای تعویض مقره های برق در مازندران

۳ میلیارد تومان برای تعویض مقره های برق در مازندران هزینه شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: یکی از اجزای مهم شبکه‌های فشار قوی مقره ها است که عموماً از جنس سرامیکی است که بعد از تخریب مانند ترکش به همه جا پخش می‌شود و ممکن است در مزارع و زمین‌های شالیزاری موجب جراحت دست و پای کشاورزان شود .

وی افزود: برای این منظور جایگزینی مقره های کامپوزیتی در دستور کار قرار گرفت و سه میلیارد تومان برای تعویض مقره های سرامیکی از شبکه های فشار قوی برق هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: همه این هزینه‌ها به سلامت اجتماع بر می‌گردد و این اقدام با رویکرد توجه به سلامت اجتماعی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، دیگر اقدامات شرکت را در بخش ارتقاء سلامت برشمرد و افزود: برگزاری کلاس‌های خود مراقبتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای کارکنان موضوعی بود که در نقشه راه شرکت برجسته دیده شد.

حسین افضلی با تاکید بر اینکه هیچ طرحی بدون توجه به پیوست سلامت اجرایی نمی شود، گفت: بایستی در همه طرح ها برای سطوح زیردستی خود بحث سلامت را در نظر گرفت و پرسشگری در حوزه سلامت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا از اين رهگذر مديران ومسئولين دستگاههای اجرايی می توانند با صرف همت وتلاش خود ومعطوف کردن اقدامات وبرنامه های حوزه تحت سرپرستی خويش درامر ارتقای سلامت جامعه در رديف خیرین سلامت قرار گيرند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.