دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0/نبرد بی برنده همشهری ها برای کسب سهمیه

در یک بازی عقب مانده از لیگ برتر انگلیس، "شهرآورد منچستر" به میزبانی سیتیزن‌ها به تساوی ختم شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس ، تیم های همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
 در این مسابقه پپ در غیاب سیلوا، استرلینگ را به ترکیب تیمش بازگردانده بود. مورینیو هم در نبود، زلاتان، پوگبا، روخو و سایر مصدومین تیمش، با ترکیبی محتاطانه تیمش را به زمین فرستاد:

منچسترسیتی

    براوو، زابالتا، کمپانی، اوتامندی، کولاروف، توره، فرناندینیو، استرلینگ، دی بروین، سانه، آگوئرو

نیمکت: کابایرو، سانیا، فرناندو، ناواس، کلیچی، ژسوس، گارسیا

منچستریونایتد

    دخیا، والنسیا، بایی، بلیند، دارمیان، هررا، کریک، فلینی، مارسیال، مخیتاریان، رشفورد

نیمکت: رومرو، شاو، فوسو منساح، توانزبه، یانگ، لینگارد، رونی
 
منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0/نبرد بی برنده همشهری ها برای کسب سهمیه 
 
 
 یونایتدها بازی را بهتر آغاز کردند اما پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، سیتی ابتکار عمل را در دست گرفت و می توانستند در دقیقه 9 به گل برسند اما ضربه سرخیو آگوئرو روی ارسال دی بروین به تیر دروازه برخورد کرد.
 
 بازی با میدان داری سیتی و تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل روی ضدحملات ادامه داشت. در دقیقه 25 اشتباه براوو در مهار یک توپ نزدیک به باز شدن دروازه سیتی منجر شد اما خود این دروازه بان شیلیایی توانست ضربه میخیتاریان را مهار کند.

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم، به ویژه آگوئرو صاحب موقعیت خوبی شدند اما درخشش داوید دخیا در درون دروازه منچستریونایتد، مانع از باز شدن دروازه شیاطین سرخ شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
 
منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0/نبرد بی برنده همشهری ها برای کسب سهمیه 
 
 
 نیمه دوم سیتیزن ها با دو برابر کردن فشار خود روی بازیکنان صاحب توپ حریف، مالکیت توپ خود و در نتیجه حملات خود بر روی دروازه حریف را افزایش دادند. در مقابل منچستریونایتد که به سختی رنگ دروازه حریف را می دید، راهی جز دفاع کردن نداشت.
 
 
 دقیقه 79 گرفتگی پای چپ کلودیو براوو او را مجبور به ترک میدان کرد و این ویلی کابایرو بود که به جای او وارد زمین شد.شدت مصدومیت دروازه بان سیتی طوری که به نظر می رسد فصل برای او به پایان رسیده است.
 
 در دقیقه 84 مروان فیلنی طی چند ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از بازی اخراج شد. او ابتدا یک کارت زرد برای جلوگیری از حمله سیتی از داور دریافت کرد و به محض شروع بازی دوباره روی آگوئرو خطا کرد و سپس با سر به او ضربه زد تا داور برای اخراجش از زمین متقاعد شود.
 
 منچسترسیتی 0 - منچستریونایتد 0/نبرد بی برنده همشهری ها برای کسب سهمیه
 
 
 با اخراج فلینی‌ فشار تیم میزبان خیلی زیاد شد و حتی این تیم روی ضربه گابریل ژسوس به گل هم دست یافت ولی کمک داور بازی به درستی این گل را بابت خطای آفساید مردود اعلام کرد .
 
در نهایت این ددیار با همان نتیجه بدون گل تمام شد تا منچسترسیتی 65 امتیازی برتری یک امتیازی خود نسبت به رقیب همشهری را حفظ کرد و یک پله بالاتر از منچستریونایتد در رده چهارم باقی ماند تا رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیکتر شود.

 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۲:۱۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
دویاره تیم های منچستر یونایتد ،چلسی ،لیور پول،آرسنال نیوکاسل ،تانتهام. با باشگاه های ایران فوتبال.
آخرین اخبار