روزنامه فایننشال اکسپرس هند نوشت؛

هشدار صندوق بین المللی پول درباره سیاست های ترامپ

یک مقام ارشد صندوق بین المللی پول، اعلام کرد، با توجه به نبود اطمینان در مورد برخی سیاست های خاص آمریکا همزمان با تغییرات سیاسی گسترده ای که با آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در حال شکل گیری است، این صندوق از نزدیک تحولات در این کشور را دنبال می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تائو زانگ معاون مدیرعامل صندوق بین المللی پول در مصاحبه اختصاصی با این روزنامه هندی فایننشال اکسپرس گفت: آخرین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان از این بانک نشان می دهد سیاست های پولی انبساطی در این کشور، نرخ رشد اقتصادی آن در سال 2018 را از 2.3 به 2.5 درصد افزایش می دهد.

مدیرعامل صندوق بین المللی پول افزود: همزمان نبود اطمینان و تردید بسیار زیادی در مورد برخی سیاست های خاص دولت ترامپ وجود دارد و ما باید جزئیات پیشنهادهای مختلف برای فهم بهتر پیامد این سیاست ها را بررسی کنیم.

زانگ ادامه داد: اگر چه رشد اقتصادی آمریکا در حال افزایش است، اقتصاد جهانی همچنان با چالش های زیادی دست به گریبان است که رشد آن را در مخاطره قرار می دهد.

وی این خطرات را سمت گیری به طرف داخل، کاهش قابل ملاحظه مقررات مالی و بدتر شدن بیش از انتظار وضعیت مالی این کشور عنوان کرد و افزود: باید ببینیم آیا دولتمردان آمریکا می توانند از این خطرات عبور کنند؟

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار