کرمانشاه؛

خط سرخ شهادت برگرفته از قیام عاشوراست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین آرامش وامنیت ایران اسلامی را مرهون ایستادگی ومقاومت شهدا و رزمندگان اسلام دانست.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار غلامحسین غیب پرور پنجشنبه شب در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز آرامش وامنیت کشور مرهون ایستادگی و مقاومت شهدا و رزمندگان اسلام که با حضور و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در جوار حرم احمد ابن اسحاق سرپل ذهاب برگزار شد، گفت: ایستادگی و مقاومت باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان شد و امروز نیز همین روش شهدا رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی بیان کرد: مردمی که بی بصیرت بوده و در مقابل دشمن کوتاه آمده اند رنگ آرامش و امنیت را نخواهند دید، زیرا که آرامش در پرتو ایستادگی و مقاومت ایجاد می‌شود.


سردار غیب پرور، جهاد کبیر را به گفته رهبر انقلاب اسلامی قدرت نه گفتن به دشمن دانست و گفت: دشمنی دشمنان انقلاب با ما تمام نشده بلکه به روش‌های گوناگونی تداوم دارد از این رو ما نباید از آنان غافل شویم و نیاز است بیدار باشیم تا بتوانیم انقلاب را در خط اصلی به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: خط سرخ شهادت که برگرفته از قیام عاشوراست تا به امروز وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت و همین باعث شده که رهبر انقلاب آینده‌ای درخشان را برای کشور متصور شوند که نگاه ایشان به مردانی است که پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم پای امام و انقلاب خود ایستادند و پس از امام نیز پای رهبر و مقتدای خود ایستاده اند و دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام گذاشته و امروز در کسوت مدافعان حرم از کیان اسلام محافظت کرده و جان خویش را در این مسیر فدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مظلومیت امامان معصوم (ع) از اولین امام تا آخرین امام شهید وجود داشته و این مظلومیت در مورد امام عصر (عج) نیز وجود دارد وغفلت ما باعث غیبت ایشان شده است.

مداحی صادق آهنگران در جوار حرم مطهر احمدبن اسحاق (ره) از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بود.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار