دایی: برای پاسخ دادن به کریمی وقت ندارم/ماندن در تیمی که صاحب ندارد اشتباه است

سرمربی تیم نفت تهران گفت: امیدوارم سه امتیاز دیدار با صبای قم را کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت تهران و صبای قم گفت: بازی سختی با تیم صبای قم در پیش داریم، امیدوارم با توجه به تمریناتی که پس از آغاز سال جدید پشت سر گذاشته ایم بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
 
مشکلات عدیده نفت
وی در خصوص روند ادامه یا قطع همکاری خود با تیم نفت تهران تصریح کرد: نفت تهران تیمی است که در حال حاضر صاحب ندارد و بنابراین ماندن در این تیم اشتباه است، اگر می بینید تاکنون در نفت مانده ایم به این دلیل است که فصل جاری را به پایان برسانیم و دو هفته دیگر نیز کار ما در نفت تمام می شود.
 
 سرمربی نفت تهران در مورد علت ادامه همکاری اش با این تیم علی رغم وجود مشکلات فراوان گفت: من تنها برای احترام گذاشتن به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و رعایت اخلاقیات به کار خود ادامه می دهم، زیرا نمی خواهم حق تیمی ضایع شود و کاری به این موضوع ندارم که برخی باشگاه ها اصلا اصول فوتبال حرفه ای را رعایت نمی کنند.
 
وی افزود: من همیشه به حرف هایی که زده ام عمل کرده ام چه برسد به اینکه با تیمی قرارداد امضا کرده باشم، تاکنون هیچ تیمی را ندیده ام که با این وضعیت به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد.
 
ماجرای دایی و باشگاه پرسپولیس
دایی همچنین در مورد شکایتش از باشگاه پرسپولیس و بلوکه شدن حساب های این باشگاه عنوان کرد: جا دارد در این فرصت برای ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی کنم. پس از شکایت من از پرسپولیس کمیته انضباطی حق را به من داد اما هنوز رای کمیته استیناف صادر نشده است و بنابراین وقتی من هنوز حکمی دریافت نکرده ام چگونه می توانم حساب های پرسپولیس را بلوکه کنم؟ آیا این حرف با عقل سالم سازگار است؟
 
 سرمربی نفت تهران افزود: نه شما بچه هستید و نه من، پول هایی که به باشگاه پرسپولیس می آید باید به طلبکاران پرداخت شود، چطور ممکن است در حساب موجودی داشت و آن را بلوکه کرد، این حرف خنده دار است.
وی ادامه داد: کل حساب باشگاه پرسپولیس 17 یا 18 میلیون تومان است و اگر بخواهند این مبلغ را میان بازیکنان تقسیم کنند به هر بازیکن 300 یا 400 هزار تومان تعلق می گیرد، من فکر نمی کنم بازیکنان این تیم به دنبال دریافت این پول باشند.
 
 وی ادامه داد: کمیته انضباطی و کمیته استیناف حکم می‌دهند اما احکام آنان اجرایی نمی شود. هیچ کمیته اجرایی وجود ندارد که حق را به حقدار برساند به همین دلیل افرادی که بدهکار هستند از پرداخت بدهی خود فرار می‌کنند. من یک بار این پیشنهاد را مطرح کردم که پرونده‌های فوتبال را به قوه قضاییه ببرند تا آنجا مشخص شود آیا کسی می‌تواند از زیر پرداخت بدهی فرار کند یا خیر؟ تیم نفت را  فروختند اما پیشینه طرف خریدار را بررسی نکردند.
 
 
اظهارات علی کریمی
دایی در مورد اظهاراتی که علی کریمی در فضای مجازی علیه وی مطرح کرده بود گفت: هر کسی به هر شیوه ای که می خواهد زندگی می کند و من تنها می توانم درباره خودم تصمیم بگیرم و اظهارنظر کنم، وقتی برای پاسخ دادن به صحبت های دیگران ندارم به قول معروف " صلاح مملکت خویش خسروان دانند"
 
سرمربی نفت تهران در پایان درباره برداشت 300 میلیون تومان از حساب باشگاه نفت به دلیل بدهی مالیاتی تصریح کرد: از این موضوع اطلاع چندانی ندارم و علاقه ای به با خبر شدن از آن هم ندارم من تنها می خواهم دو هفته باقی مانده به پایان برسد مدیرعامل باشگاه باید در این مورد نظر بدهد، برای باشگاهی که 8 میلیارد تومان قرارداد می بندد 300 میلیون مبلغ زیادی محسوب نمی شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
تنها راه رفع کدورت بین این دو تا اینه که دائی اونو مجبور کنه وسط استادیوم پر از جمعیت بزنه زیر گوشش تا حساب بی حساب بشن و دلخوری که ناخوداگاه ته دل کریمیه برا همیشه برداشته بشه
آخرین اخبار