انتخابات عرصه‌ای است برای ادای تکلیف شرعی

در این روز‌ها باید مراقب هر حرکت سیاسی و اجتماعی در کشور بود چرا که می‌تواند هم موجب اوج گرفتن انقلاب اسلامی و هم موجب سقوط بشود.

انتخابات عرصه‌ای است برای ادای تکلیف شرعی
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه‌ مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد گفت: امروز روز اول شعبان است و ما در این ماه ولادت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و امام سجاد (ع) را در پیش رو داریم.

وی افزود:، اما متاسفانه با وجود این عید‌های مبارک دو اتفاق کام ما را تلخ کرد؛ اول اهانت به امام هشتم (ع) بود و دومین اتفاق شهید شدن مرزبانان غیور کشور در مرزهای میرجاوه بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) نهایت قدر نشناسی است. عرصه انتخابات عرصه‌ی ادای تکلیف شرعی است و نباید با اهانت به ائمه‌ی معصومین (ع) در عرصه رقابت‌ها حرمت‌ها را بشکنیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: هرچند خود کاندیداهای عزیز هیچ کدام راضی نیستند تا اهانت به امام رضا (ع) را ابزاری برای تبلیغات خود کنند؛ لذا باید از بکارگیری عناصرحرمت شکن پرهیز کنند.

وی افزود: از مسئولین استان ایلام تشکر می‌کنم که این مسئله را حل کردند.

وی ادامه داد: منشا این انحرافات باز بودن فضای مجازی به بهانه‌ی آزادی است که اتفاقا این ضد آزادی است.

امام جمعه مشهد به حادثه تروریستی در مرز میرجاوه اشاره کرد و گفت: ۹ نفر از جوانان غیور و مرزبان ما شهید شدند. امید واریم خداوند با پاداش بهشت و نعمت‌های بهشتی ایثار مرزبانان ما را جبران کند.
وی افزود: امروز روز پاسدار است، اما واقعیت این است که همه‌ی نهاد ها‌ی مسئول، وظیفه‌ی پاسداری از انقلاب را دارند.

وی ادامه داد: در این روز‌ها هر تحول سیاسی و اجتماعی در کشور می‌تواند موقعیتی خطیر ایجاد کند پس باید مواظب بود، زیرا این حرکات سیاسی می‌تواند هم موجب اوج گرفتن انقلاب و هم موجب سقوط آن باشد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: باید کاندیداهای محترم ریاست جمهوری به مردم قول بدهند که در حل مشکلات مردم به داخل کشور توجه کنند نه بیرون مرزها.

وی افزود: توجه کسی که قرار است رئیس جمهور شود به بیرون از مرز‌ها دو آفت را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: آفت اول این است که باعث می‌شود توانمندی‌های داخلی کشور نادیده گرفته شود و آفت دوم این است که دشمن می‌تواند به کشور ما نفوذ کند.

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت:: انقلاب ما از سال ۱۳۴۱ با نهضت امام خمینی (ره) شروع شد و هنوز ادامه دارد بنابراین باید مسُولین به مردم قول بدهند که چشم به بیرون از مرز‌ها نداشته باشند تا مردم بتوانند به آن‌ها اطمینان کنند.

وی افزود: عزیزتر از انقلاب برای مردم کشور ما وجود ندارد و خوشبختانه مردم ما هم مردمی با بصیرت اند و امید واریم همگی فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.