اصفهان؛

مردم باید حواسشان جمع باشد ببینند کدام کاندیدا هماهنگ رهبری

امام جمعه اصفهان گفت: مردم باید حواسشان جمع باشد وبدو رودربایسی به کسی که به دیدگاههای رهبری هماهنگ ونزدیکتر است رای دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژادامروز در میعادگاه نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: امتحان‌های الهی برای رشد بشر و نمایش عیار افراد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان بابیان اینکه در ماه شعبان، ماه پیامبر اعظم اسلام قرارگرفته‌ایم، گفت: در این ماه تعدادی از اعیاد بزرگ اسلام ازجمله میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (س)، امام سجاد (ع) و حضرت صاحب‌الزمان (عج) قرار دارد که باید قدر این ماه شریف را بدانیم و خود را برای حضور در ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی، عزت مسلمانان و خواری دشمنان اسلام را به‌واسطه این ایام از خداوند تبارک‌وتعالی درخواست کرد و افزود: در هفته کارگر قرارگرفته‌ایم، کارگران دارای مشکلات زیادی هستند، استخدام قراردادی کارگران یکی از کارهای غلط در کشور است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه امنیت شغلی یکی از مهمترین خواسته‌های جامعه کارگری است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری دلسوزانه برای رفع مشکلات کار و اشتغال برنامه داشته و پس از کسب مسئولیت گام بردارند.

وی با اشاره به انتخابات در پیش رو، گفت: نامزدهای انتخابات عزم خود را خدمت به مردم قرار دهند، این ایام را فرصتی مغتنم برای کسب رضای خدا با خدمت صادقانه به مردم بدانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بابیان اینکه رأی خود را به افراد شایسته فرای جناحی بدهید، تصریح کرد: مؤمن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود، مراقب باشید به خاطر خط و خط بازی آدم ضعیفی بر روی کار نیاید، مدیون هستید به کسی که در کلام و رفتارشان می‌خواهد رهبری را ضعیف بکنند رأی بدهید، این کار توهین به خون شهدای انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به صحبت‌های حامیان یکی از کاندیداها در ایلام که با اظهاراتش به جایگاه امام رئوف جسارت کرده بود، گفت: این رفتار که از سوی فردی اصلاح‌طلب اتفاق افتاد واقعاً جای شرم دارد و دردآور است، برای انتخابات امام رضا (ع) را مسخره می‌کنند.

وی توصیه کرد: بدون رودربایستی به کسی که به دیدگاه‌های رهبری نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر است، رأی بدهید.

امام‌جمعه اصفهان، با اشاره به کلام رهبری که فرمودند کاندیداها تعهد دهند که چشمشان به دست بیرون نباشد و راه‌حل مشکلات را در درون ببینند، اظهار کرد: از خدای متعال بخواهید تا راه درست را انتخاب کنیم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بابیان اینکه عزت و سرافکندگی هرکس دست خودش است، گفت: مباد طوری رفتار کنید که در آخرت مورد ملامت شیطان قرار بگیرید چراکه او می‌گوید شما خودتان از من تبعیت کردید، خدا شمارا دعوت کرد ولی شما به‌جای تبعیت از او، از من حرف‌شنوی کردید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.