حق‌شناس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برنده مناظره اول صدا وسیما بود/ نماینده جریان اصلاح‌طلب در انتخابات جهانگیری است

یک عضو حزب اعتماد ملی معتقد است؛ برنده اولین مناظره، صدا وسیما بود چرا که توانست تعداد قابل توجهی از بینندگان را پای تلویزیون بنشاند.

محمد جواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در مورد کیفیت برگزاری مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: بخش اول مناظرات تا حدودی سرد بود اما در بخش دوم، مسائل مطرح شده شکل بهتری به خود گرفت و میدان مناظره گرم شد.
 
وی افزود: فارغ از کیفیت مناظره باید گفت برنده مناظره اول صدا وسیما بود چرا که توانست تعداد قابل توجهی از بینندگان را پای تلویزیون بنشاند.
 
حق‌شناس در مورد درگیری‌های لفظی تعدادی از کاندیداها با یکدیگر اظهار داشت: در انتخابات این مسائل طبیعی است چرا که در فضای انتخاباتی مسائلی مطرح می‌شود که طرفین باید از خود دفاع کنند و به برنامه‌های رقیب خود حمله کنند و این طبیعت انتخابات است و اگر فضای انتخابات سرد باشد کمکی به پر شور شدن انتخابات نخواهد کرد.
 
عضو حزب اعتماد ملی در مورد نقش جهانگیری در این انتخابات و این که گفته می‌شود هدفش دفاع از اقدامات دولت یازدهم است تصریح کرد: نامزدهای انتخابات به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند یک دسته جریان اصولگراست که رئیسی و قالیباف و میرسلیم نماینده این جریان هستند و روحانی،‌جهانگیری و هاشمی‌طبا نیز در جریان مقابل حضور دارند و شما نخواهید دید که این افراد به یکدیگر تعرض کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: حضور جهانگیری در مناظرات بر طبق پیش‌بینی ‌های جریان اصلاحات برای حضور یک کاندیدای مستقل اصلاح طلب است که یک تصمیم درست اتخاذ شد و بنده 7 ماه پیش ضرورت حضور یک کاندیدای اصلاح طلب را پیشنهاد کردم که به مذاق دولتی‌ها خوش نیامد و حضور جهانگیری می‌تواند در امتداد حضور 5 دوره گذشته جریان اصلاح‌طلب باشد و جریان اصلاحات اکنون خوشحال است که جهانگیری به عنوان نماینده این جریان در انتخابات حضور دارد.
 
حق‌شناس با بیان اینکه روحانی نماینده جریان اعتدالی در انتخابات است گفت: جریان اصلاح‌طلب به دلیل اینکه حامی دولت یازدهم بوده از اقدامات این دولت نیز دفاع خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
بنظرمن ادامه دولت روحانی اصلامنطقی وکارآمدنیست..میرسلیم ورییسی هرکدومش رای بیارن کاکارآیی بهتری دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
به نظر من قالیباف بهتر از سایر نامزدها صحبت کرد، متاسفانه روحانی و جهانگیری برنامه ای ارائه ندادند و از فقط از کارنامه خالی خود دفاع کردند.
Iran (Islamic Republic of)
وو
۱۳:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
برنده جهانگیری مخصوصا اونجا که گفت قالیباف شهردار سازه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
برنده اخلاق میر سلیم
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۰۱:۰۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مناظره یعنی تضارب آراء برای کشف برتر
میرسلیم و هاشمی طبا اصلا تو باغ نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۹:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
مناظره جالبی بود در بهتر تصمیم گیری مردم ، فقط عزیزان احترام همدیگر راداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
اشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
برنده دکتر قالیباف بود.
آخرین اخبار