کرمان؛

قلعه‌گنج پایلوت مسابقات و رویداد های بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اگر شهرستان قلعه گنج از نظر زیرساخت ها، آمادگی لازم را داشته باشد، می تواند پایلوت مسابقات و رویدادهای بین المللی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در ادامه سفر خود به جنوب استان به شهرستان قلعه گنج رسید.

وی در دیداری با اعضای شورای ورزش و فرماندار قلعه گنج با اشاره به اینکه به دنبال میزبانی مسابقات و رویدادهای بین المللی هستیم، افزود: اگر شهرستان قلعه گنج از نظر زیرساخت و... آمادگی های لازم را داشته باشد، می توانیم این مهم را از مناطق محروم خصوصاً قلعه گنج شروع کنیم و اداره کل در این میان با قدرت، حمایت خود را اعلام می دارد.

امیری خراسانی خاطرنشان کرد: برای میزبانی مسابقات بین‌المللی در این منطقه آماده هرگونه همکاری هستیم، ضمن اینکه توصیه می‌کنم همکارانم در اداره ورزش و جوانان قلعه‌گنج، فعالیت‌هایشان را رسانه‌ای کنند تا زحماتشان توسط مردم نادیده گرفته نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش،تصریح کرد: پیشنهاد می کنم بر اساس شرایط جغرافیایی و استعداد منطقه، ورزش ها اولویت بندی شده و در سبد ورزش های قهرمانی قرار گیرند.

امیری خراسانی یادآور شد: قطعاً این کار سبب می‌شود، ملی پوشان زیادی از این شهرستان معرفی شوند.

وی با اعلام اینکه دکتر سلطانی فر، وزیر‌ ورزش و جوانان، نگاه ویژه‌ای به گردشگری ورزشی دارند، افزود: امروز در بازدیدی که از این شهرستان داشتم، به صراحت می‌گویم که این منطقه می‌تواند پایلوت گردشگری ورزشی هم بشود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار