آبادان ؛

اطفای حریق سنگین در انبار کالای خوزستان

حریق سنگین در انبار لوله های سبز و کالای بهداشتی ساختمانی در اهواز خاموش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه شب گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رخدادآتش سوزی گسترده در خیابان انقلاب بین زینب و سروش اطلاع داده شد.
 
امیر نجفی افزود: اولین تیم عملیاتی با توجه به نزدیکی ایستگاه آتش نشانی دو دقیقه بعد در محل حادثه حاضر بود. فرمانده عملیات به محض ورود با شعله های سرکش حریق که از انبار به بیرون زبانه می کشید مواجه شد؛ بنابراین همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق تقاضای نیروهای کمکی کرد.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: از ایستگاه های همجوار هفت دستگاه خودروی اطفای حریق، تانکر آبرسان و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و عملیات اطفا با قدرت هرچه تمام تر ادامه پیدا کرد.
 
نجفی خبر داد: با وجود دود بسیار سنگین متساعد شده از سوختن مواد پلاستیکی تشکیل دهنده لوله های سبز و پلیکا و همچنین حرارت بسیار زیاد آتش مواد مشتقات نفتی، آتش نشانان با جانفشانی موفق شدند حریق را در فروشگاه و انبار مسقف کنترل و در نهایت با مهار آن از سرایت آتش به سایر ساختمان های همجوار جلوگیری کنند.
 
وی گفت: دراین عملیات یکی از آتش نشانان بر اثر حرارت بسیار بالا و دود شدید دستخوش دودزدگی شد که برای مداوا به آمبولانس هلال احمر منتقل شد.
 
نجفی بیان کرد: مأموریت اطفای حریق ساعت یک بامداد امروز به اتمام رسید. در عملیات اطفای حریق نیز ۹ دستگاه انواع خودروهای عملیاتی به همراه ۳۰ آتش نشان حضور داشتند.
 
وی گفت: از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، عملیات برق و آتش نشانی شرکت نفت مارون که در اجرای این ماموریت ما را همراهی کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.