همدان؛

اجتماع عظیم منتظران در بقاع متبركه همدان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: همزمان با روز نیمه شعبان اجتماع عظیم منتظران در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد.

اجتماع عظیم منتظران در بقاع متبركه همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد کاروند گفت: به مناسبت ایام نیمه شعبان، سه شب جشن میلاد امام زمان(عج)، مراسم احیاء شب نیمه شعبان و قرائت دعای کمیل در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های ایام نیمه شعبان است، گفت: ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت ایام نیمه شعبان در سطح بقاع شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به برگزاری جشن‌های ایام نیمه شعبان در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان اظهار داشت:‌ ایجاد فضای معنوی در سطح بقاع متبرکه با پخش ادعیه ویژه امام زمان(عج)، نماهنگ، سرود و تواشیح از جمله برنامه‌های ایام نیمه شعبان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره برپایی غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان با موضوع امام زمان (عج) طی ایام نیمه شعبان افزود: برپایی حلقه‌های معرفتی و هم‌اندیشی دینی در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در جوار بقاع متبرکه شاخص استان با دعوت از صاحبنظران و کارشناسان عرصه مهدویت بیان کرد: این کارشناسان به تبیین انتظار فرج و وظایف منتظران در بقاع متبرکه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.