اهواز؛

راه اندازی ستاد حامیان روحانی در جبهه تدبیر و توسعه در خوزستان

رئیس جبهه تدبیر و توسعه در خوزستان از گشایش ستاد حامیان دکتر حسن روحانی در جبهه تدبیر و توسعه در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا نادری یکتا، رئیس جبهه تدبیر و توسعه در خوزستان گفت: در سال 1392 مردم موفق شدند یک انتخاب اصلح داشته باشند و راه توسعه را برای کشور هموار کنند.

وی تصریح کرد: این جبهه از سال 92 با شعار تدبیر و توسعه و اعتدال فعالیت خود را بیش تر کرد و اکنون نیز در انتخابات پیش رو با قاطعیت از دکتر حسن روحانی حمایت می کند.

نادری یکتا اذعان داشت: وقتی می گوییم تدبیر یعنی به دنبال جامعه ای با عقلانیت هستیم و مخالف آنهایی هستیم که بر خلاف عقلانیت، دنبال حکومت کردن هستند.

رئیس جبهه تدبیر و توسعه ایران شاخه خوزستان خاطرنشان کرد: اعتدال یعنی از افراط و تفریط دوری کنیم؛ آیا کسی هست که با افراطی گری توانسته باشد کشوری را مدیریت کند؟

وی اظهار داشت: همه ما در کنار دولت سعی کردیم امید را در دل مردم زنده نگه داشته و در مسیر تدبیر و توسعه تلاش کنیم.

علیرضا نادری یکتا افزود: اکنون کشور به استمرار قانون نیاز داشته چرا که استمرار قانون می تواند قطار بازگشته به ریل را در ریل خود نگه داشته و آن را به سرانجام مقصود برساند.

وی اذعان کرد: اکنون قطار اقتصادی کشور در نقطه ای است که می تواند با حرکت مداوم خود بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند.

رئیس جبهه تدبیر و توسعه ایران شاخه خوزستان بیان داشت: اکنون بستر مناسبی برای سرمایه گذاری ایجاد شده که ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو بها دادن به این سرمایه گذاران است.

نادری یکتا اظهار کرد: امید است در سال 96 بتوانیم مشی مطالبه گری مردم را در خوزستان نهادینه کنیم و ارکان دولت را در جایگاه پاسخگویی قرار دهیم.

وی اذعان داشت: در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز برنامه هایی داریم تا بتوانیم در کنار کمک به استمرار دولت، افرادی انتخاب شوندتا در جهت پیشرفت شهر با دولت هماهنگ باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.